Toon posts:

Nero5590 en WindowsXP multiple users, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Nero op een windowsXP systeem gezet waar meerdere gebruikers zijn geinstalleerd.
Ik heb Nero als administrator geinstalleerd, nu wil een gebruiker een cd maken(deze gebruiker is een hoofdgebruiker).
Zodra deze gebruiker Nero start komt er een melding van Nero dat de administrator "nero Burnrights" moet downloaden van de nero website om zo de rechten toe te kennen. Als administrator kun je wel gewoon cd's maken zonder deze melding.
Nu ik dus zoeken naar dat proggie maar ik kan dat dus nergens vinden, zowel op de duitse als de internationale website niet.

De vraag is nu:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het dus voor elkaar krijg om Nero 5590 werkend te krijgen zodat ALLE hoofdgebruikers op dit betreffende windowsXP prof systeem wel de rechten krijgen om cd's te maken?
Of kan me iemand een link geven waar ik dit proggie wel kan downloaden want van Ahead krijg ik weer eens geen antwoord op mijn E-mail.

Thx

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Tijdens mijn stage had ik een soortgelijk probleem op een W98machine. Alleen users die in de groep Admin zaten mochten branden. Alles lijkt goed te staan op het 1e gezicht. Via google het een en ander opgezocht op nero rights windows2000 oid en een instelling aangepast maar weet niet meer wat. Via google denk ik dat jij ook wel de oplossing kan vinden :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Hmmm.... dit lijkt me meer iets voor WOS he. :)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42
ik vond op veel plekken dat er geen oplossing voor is, kheb zelf ook dit probleem :(. Wel vond ik dit:
Nero Drive Speed:

Nero Drive Speed is a utility to change the read speed of CD-ROM drives and recorders. High speed drives can be very noisy when running at full speed. This can be irritating when playing multimedia files such as MP3 or video files. Reducing the speed not only reduces the noise but also decreases the spinup and spindown times. This can greatly improve playability of games who need to access the CD-ROM drive.

True multitasking recording engine simultaneously records up to 32 CD-R/RW drives.
Record verification option ensures crucial data precision.
Virus Checker scans the files of the compilation before burning to CD (only included in retail version).
Advanced Nero Imagedrive enables users to view or run the contents of an image file through Microsoft Explorer prior to burning (only included in retail version).
CD Extra format pre-mastering support.
Win NT4/2000 security select which users are allowed to burn under Win NT4/2000 - no administrator rights required anymore.
The most comprehensive recording software around!
De opmaak is niet meegegaan, kijk daarvoor op:
http://www.google.nl/search?q=cache:5W6ovO1i_MkC:www.comm-unique.com.au/html/nero.html+nero+burning+rights&hl=nl&ie=UTF-8

Hieruit lijkt het dat je iets met DriveSpeed moet doen... maar dat vink raar :? Verder staat winXP er niet bij, maar ik denk dat daar hetzelfde voor geld...

Verwijderd

Topicstarter
Gek, maar Nero geeft zelf aan dat je Nero "Burnrights" moet installeren om de rechten in te stellen in Nero zelf.

Maar waar kan ik dat proggie vinden, op de Ahead website staat het in iedergeval niet.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42
Dat is niet te vinden.... je moet gewoon support mailen, zoals je al hebt gedaan en dan maar w88 op antwoord... Ik vind het zelf ook maar bar vaag :(

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zondag 07 juli 2002 19:47 schreef YoudontKnow het volgende:
Gek, maar Nero geeft zelf aan dat je Nero "Burnrights" moet installeren om de rechten in te stellen in Nero zelf.

Maar waar kan ik dat proggie vinden, op de Ahead website staat het in iedergeval niet.
Dat heb ik ook niet gebruikt, het was ergens een instelling in W2K zelf wat ik moest aanpassen

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1