Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Niet joh?Op zondag 07 juli 2002 17:40 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Ik zat zo te denken, dit valt door jullie toch niet te zien?
- Wel request op t.net/GoT
- Geen bij adserver
wel te zien
Verwijderd
Denk je dat wij niet zouden controleren aan de hand van onze logs of jij pagina's opvraagt zonder dat je een verbinding maakt met de adserver?Op zondag 07 juli 2002 17:40 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
http://www.thetechguide.com/blockads.html
Lees 't maar.
Ik zat zo te denken, dit valt door jullie toch niet te zien? Dan zou ik 't in feite kunnen doen, geen verrekte ads meer
Die 2 dingen behoren samen te gaan namelijk. Als jij je hosts file aanpast dan wordt er geen request meer gedaan naar de adserver terwijl er wel request worden gedaan naar de andere servers. Dat kan gecontroleerd worden
gaan jullie dan ook stappen ondernemen tegen deze mensen? (bans/waarschuwingen etc)Op zondag 07 juli 2002 17:44 schreef DR het volgende:
[..]
Niet joh?
- Wel request op t.net/GoT
- Geen bij adserver
wel te zien
het kost natuurlijk wel geld zon 'lurker' die wel wil kijken maar niet wil betalen (dmv ads bekijken)..
A wise man's life is based around fuck you
Wees niet bang, ik een n00b zijn
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
je zet eerst zelf de link neer met die hosts file meuk. Maar je leest et zelf niet eens door ofzoOp zondag 07 juli 2002 17:50 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
wou ik ff weten, kan trouwens m'n host dir niet vinden in xp en heb ook niet zo'n zin om uitgebreid te zoeken.

Verwijderd
Das één van de eerste dingen die ik verander als ik een Microsoft OS installeer!
'k heb 'm wel gelezen, jij niet daarintegen, winxp staat er niet bij.Op zondag 07 juli 2002 17:52 schreef DR het volgende:
[..]
je zet eerst zelf de link neer met die hosts file meuk. Maar je leest et zelf niet eens door ofzo![]()
Die instelling verander ik ook als eerste, zo'n n00b ben ik nou ook weer niet (al bijna 7 jaar aan 't klooien met windows)Op zondag 07 juli 2002 17:55 schreef TweakViper het volgende:
Is waarschijnlijk zo'n n00b dat ie niet alle mappen ziet in zijn verkenner!
Das één van de eerste dingen die ik verander als ik een Microsoft OS installeer!
#@*&@^(*$&@(*&!!!!!Op zondag 07 juli 2002 17:58 schreef TweakViper het volgende:
Aha, is dus zo'n n00b dat ie niet weet dat XP gebaseerd is op NT/2000 technologie
Dat weet ik wel, ik weet veel meer. Kan alleen die host dir niet vinden en windows ook niet

Verwijderd
En je moet je niet druk maken hé zeg!
Ik ben ook maar een mens
Verwijderd
Daarnaast bestaat dat ding in eerste instantie niet en heet het op dat moment hosts.sam
Op zondag 07 juli 2002 17:56 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
'k heb 'm wel gelezen, jij niet daarintegen, winxp staat er niet bij.

7 jaar wezen zoeken naar je win9x hosts file?Die instelling verander ik ook als eerste, zo'n n00b ben ik nou ook weer niet (al bijna 7 jaar aan 't klooien met windows)
Op zondag 07 juli 2002 18:01 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Precies zoals in dat artikel staat.#@*&@^(*$&@(*&!!!!!
Dat weet ik wel, ik weet veel meer. Kan alleen die host dir niet vinden en windows ook niet![]()
. En als jij 't zo goed weet waar staat ie dan?
C:\Windows\I386Op zondag 07 juli 2002 18:01 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
#@*&@^(*$&@(*&!!!!!
Dat weet ik wel, ik weet veel meer. Kan alleen die host dir niet vinden en windows ook niet![]()
. En als jij 't zo goed weet waar staat ie dan?
En volgende keer ga je even naar Start -> Zoeken. OK, n00b
Jaja, ik weet het, geen tech in [forum=15]
Verwijderd
Bij deze is het probleem dus opgelost en kunnen we weer in pies (of ist peis?)en vree leven!
Verwijderd
Dat zeg ik GAMMAOp zondag 07 juli 2002 18:07 schreef TweakViper het volgende:
Kleine correctie: hosts dir staat er niet! hosts bestand (zonder extensie) wel!
Bij deze is het probleem dus opgelost en kunnen we weer in pies en vree leven!
Opgelost dus (als ja maar van dat bestand afblijft voor de adserver
Dit topic is gesloten.