Ik heb gister mijn nieuwe systeem zelf in elkaar gebouwd en nu doet alles het perfekt alleen het power en HD lampje branden niet. Ik heb een Epox 4G4A mobo. Ik heb het draaije van pwr led en hd led nog eens verandert van plaats maar hij wil het niet doen. Die powerled heeft 3 gaatjes terwijl er 5 pinnetjes zitten onder die tekst? Wellicht dat hij verkeerd zit maar weet iemand misschien (die hetzelfde bord heb ofzo) hoe ze wel moeten. uit de beschrijving kon ik het ook niet echt halen. Tis niet een ramp want hij werkt perfekt maar wil wel graag alles goed hebben.
Move OH -> PMG
En probeer de "stekkertjes" eens om te draaie.
En probeer de "stekkertjes" eens om te draaie.
Verwijderd
bekijk het meoderbord boekje nog eens goed, waarschijnlijk heb je het toch niet goed aangesloten.
idd eerst stekkertjes op alle pinnetjes uitproberen. dus pin 1,2 2,3 3,4 4,5. en ook de stekker dus 180 graden draaien. en het zelfde, kom je vanzelf een cofiguratie tegen die werkt. enne, dus wel je hd led testen als je hd bezig is. \
Niet om het een of ander hoor maar daar was hij ook al achter gekomenOp zondag 07 juli 2002 17:39 schreef enigma het volgende:
bekijk het meoderbord boekje nog eens goed, waarschijnlijk heb je het toch niet goed aangesloten.
Ik heb hier hetzelfde probleem met een Epox 8K7A+.
Alles zit aangesloten zoals het volgens het boekje en de tekst op het mobo zelf moet, en toch doen de ledjes niets.
Dit was zowel in mijn oude als mijn nieuwe kast zo, dus het probleem ligt zeker niet bij de kast of de ledjes zelf, maar bij het mobo.
Alles zit aangesloten zoals het volgens het boekje en de tekst op het mobo zelf moet, en toch doen de ledjes niets.
Dit was zowel in mijn oude als mijn nieuwe kast zo, dus het probleem ligt zeker niet bij de kast of de ledjes zelf, maar bij het mobo.
ja zal nog wat dingen proberen. Maakt het rrouwens uit of de pc aan staat of moet je die elke keer uitzetten?
En kan het niet dat er iets in bios aangezet moet worden?
heb hier nml nog nooit eerder mee te maken gehad.
Zelf laat ik 'm altijd aanstaan; zie ik direct resultaat. Of het veilig is, durf ik niet te zeggen.Op zondag 07 juli 2002 18:20 schreef mradem het volgende:
ja zal nog wat dingen proberen. Maakt het rrouwens uit of de pc aan staat of moet je die elke keer uitzetten?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
ik zou 'm niet aan laten staan, volgens mij heb ik mn msi verkloot vorige x toen ik een beetje hard erop zat te drukken om zo een stekkertje er op te krijgen dat volgens mij het moederbord contakt maakte met mn backplate
. Maar probeer iig je stekkertjes eens ff om te draaien en gewoon proberen , moet lukken toch!
Hehe het is gelukt. ze zaten wel op de goede plek alleen moest ik ze omdraaien
. Nou ja bedankt iedergeval.
Pagina: 1