Bijna alle providers kennen wel een Fair Use Policy volgens hun algemene voorwaarden. Ik zie, volgens mij, echter alleen maar mensen die waarschuwingen krijgen (of afgesloten worden) bij Chello. En niemand maakt me wijs dat er niet mede-tweakers zijn die ook met (a)dsl maximaal downloaden
Is er iemand van jullie die wel eens een waarschuwing/afsluiting heeft gehad van je (a)dsl aanbieder? En zoja: wat is/was dan je provider/abbo?
Bij ADSL heb je daar toch minder last van omdat je de bandbreedte niet deelt? 
Maarja, je ISP moet natuurlijk nog wel de bandbreedte betalen, maar misschien is dat niet zo'n probleem ofzo..
Maarja, je ISP moet natuurlijk nog wel de bandbreedte betalen, maar misschien is dat niet zo'n probleem ofzo..
🌞🍃
Verwijderd
geen idee
@home mag van mij wel meer euros vragen als der maar een pets meer upstream komt
64kbyte /sec ofzo
@home mag van mij wel meer euros vragen als der maar een pets meer upstream komt
Jup, meerdere malen een waarschuwing gehad van Zeelandnet. Zij hebben zo'n leuke datalimiet van 2500mb, 5gb en 10gb. Ik begon met 2500mb, toen werd ik naar 5gb gekicked vanwege teveel downloaden, toen van 5gb naar 10gb en nu moet ik per mb die ik over de datalimiet heen ga 16 eurocent betalen.
Vanuit de centrale naar je huis toe wordt niet gedeeld nee, maar vanuit de centrale gaat alles bij elkaar naar de provider toe.Op zondag 07 juli 2002 17:39 schreef DataBeest het volgende:
Bij ADSL heb je daar toch minder last van omdat je de bandbreedte niet deelt?
Ontopic :
Kheb geen brieven gehad van xs4all. Downloade wel es 50 gb de maand, maar nooit wat gehoort.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Pagina: 1