Toon posts:

NES problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds lange tijd mn oude vertroude NES weer eens uit de kast gehaald, alleen doet hij het niet zoals hij hoort.

Als ik een speletje erin doe en hem naar beneden druk blijft het ledje knipperen alsof er geen spel in zit.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/2Xnes.jpg

Nu heb ik een idee waar het aan kan liggen, als ik namelijk aan wat schroefjes draai waarmee de slede vast zit aan het moederbord doet hij het soms, maar meestal niet. er zit een rood cirkeltje rond de schroefjes die ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/061602/bovenaanzicht.jpg
Is er misschien iemand die een idee heeft hoe ik de schroefjes het beste kan afstellen of wat ik er anders aan kan doen?

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer de contactpunten van de cartridges en de NES schoon te maken.. vaak helpt dit al veel..

Nothing is impossible

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-08 16:22
heb ik ook moet je als de klep omlaag is het spel wat naar voor halen en dan nog een keer proberern dan doet hij het wel

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Naar voren trekken is in de meeste gevallen de beste oplossing... bij mij zitten de games echt tegen de rand aan anders doet hij het niet :( Benieuwd of het vuil of slijtage is want kan natuurlijk niet naar voren blijven gaan.

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
En dat heeft dan nog steeds te maken met slecht contact tussen de spelcassette en de console...

Als dat ding een tijd niet gebruikt wordt, kan het gebeuren dat de pinnen minder goed contact maken, waardoor de console 'denkt' dat er geen spel in zit.

Nothing is impossible

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

ik heb het zelfde probleem... zou een beetje contact spray helpen?

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Libertarian
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
schoonmaken met contactspray enzo

Zelda is trouwens veht kewl :)
Pagina: 1