Toon posts:

Pioneer 106S probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pioneer 106S Slot-in dvd speler. hij leest al mijn cd's goed in. Ook als ik gewone legale dvd's erin stop leest die ze goed in.

Nu heb ik alleen ook een Philips DVD brander, en nu heb ik een aantal films op een dvd gebrand. maar nu doe ik hem in mijn dvd speler en hij wilt de cd niet inlezen.

bij een vriend van mij leest hij hem wel in (lite-on dvd speler). Weet iemand waaraan dit kan liggen??? please help me! :?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

wordt je pioneer herkend door je bios?? Bij een vriend van me was dat niet het geval.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• FoxMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
Aan je Pioneer DVD speler die geen DVD+R of DVD+RW wil lezen. Waarschijnlijk heeft pioneer hem afgesteld op het DVD-R(W) en DVD-RAM systeem (omdat ze dit ook voor hun branders doen)..

LinuxFox, because penguins aren't even furry

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 16:31 schreef FoxMan het volgende:
Aan je Pioneer DVD speler die geen DVD+R of DVD+RW wil lezen. Waarschijnlijk heeft pioneer hem afgesteld op het DVD-R(W) en DVD-RAM systeem (omdat ze dit ook voor hun branders doen)..
Dat zou wel eens heel goed kunnen, kan ik dat ergens veranderen? of door te flashen?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 16:24 schreef silentsnow het volgende:
wordt je pioneer herkend door je bios?? Bij een vriend van me was dat niet het geval.
yep

• FoxMan
Nee, je kunt het niet flashen, het ligt denk ik aan de lens, de sony dvd-spelers (stand-alone) kunnen ook geen gebrande cd'tjes lezen..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 16:48 schreef FoxMan het volgende:
Nee, je kunt het niet flashen, het ligt denk ik aan de lens, de sony dvd-spelers (stand-alone) kunnen ook geen gebrande cd'tjes lezen..
shittt, hmm denk toch dat ik dan ga kijken voor een andere dvd speler....(denk je dat ik het op garantie kan laten vallen ofzo? zodat ik hem ken ruilen? hij is nog geen maand oud)

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 17:13 schreef Sorcerer_LMB het volgende:

[..]

shittt, hmm denk toch dat ik dan ga kijken voor een andere dvd speler....(denk je dat ik het op garantie kan laten vallen ofzo? zodat ik hem ken ruilen? hij is nog geen maand oud)
hamer? :? ;) :Y)

misschien kan je wel een nieuwe dvd speler er naast zetten, niet de goedkoopste oplossing, maar dan weet je wel zeker dat je alles kan lezen.... of is het een stand-alone dvd speler?

wat ook kan doen is dat je je dvd's gewoon leest met je philips DVD brander... of natuurlijk je dvdtje opnieuw branden...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 17:29 schreef slamm het volgende:

[..]

hamer? :? ;) :Y)

misschien kan je wel een nieuwe dvd speler er naast zetten, niet de goedkoopste oplossing, maar dan weet je wel zeker dat je alles kan lezen.... of is het een stand-alone dvd speler?

wat ook kan doen is dat je je dvd's gewoon leest met je philips DVD brander... of natuurlijk je dvdtje opnieuw branden...
Orginele DVD's worden wel gelezen door me Pioneer, gebrande niet. Wat bedoel je met het stukje???:
of natuurlijk je dvdtje opnieuw branden...

• FoxMan
Normaal gesproken valt het niet onder de garantie. Ik zou even op internet zoeken naar DVD-spelers die sowieso wel DVD+R(W) ondersteunen (ik denk wel dat DVD+R(W) de toekomst heeft ivm het hoog uitwisselbaarheidsfactor (is dat een woord :?)), gewoon een mooie DVD-speler (je slot-in) en een voor je gebrande schijfjes.

Pagina: 1