Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen: ik heb als gesearched :).
En hoewel ik bergen met informatie heb gevonden wil ik graag een beetje zekerheid dat de T39m met via de infraroodpoort voor de mogelijkheid tot e-mailen kan zorgen op mijn Psion Revo (die heb ik dus al (een tijdje)).
Ik vraag het om Got, omdat ik jullie meer vertrouw dan een figuur ik de telefoonwinkel *D.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, je kunt emailen met de Revo in combinatie met de T39. Grappig dat je mij meer vertrouwt dan mij ;).

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
O, dus er staan toch nog intelligente mensen in die telefoonwinkels :+.

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Thanks!
Ik ben niet blij met het vooroordeel trouwens, want hoewel ik parttime in een telefoonwinkel werk, en dan ook nog een vrouw ben, weet ik behoorlijk wat van telecommunicatie af. Mijn 'specialiteit' is zelfs mobiele datacommunicatie, dwz synchronisatie en communicatie tussen laptops, palmtops en GSM's. Voor moeilijke of speciale vragen daarover sturen mijn collega's iedereen naar mij toe, en als ik er niet ben vragen ze de klanten terug te komen als ik wel werk. Het is wel leuk om de gezichten te zien van de klanten als ze ontdekken dat ik hun vraag kan beantwoorden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Vooroordelen zijn vaak ook ongegrond, maar mijn ervaringen met telefoonverkopers zijn gewoon niet zo goed; dus ik ben meer dan blij om te zien dat er ook zeer goede tussen zitten. :)
Bedankt voor de hulp!

• Korakal
  • Laatst online: 14:37

Korakal

Up up up!

Op zondag 07 juli 2002 16:00 schreef jackmcfox het volgende:
O, dus er staan toch nog intelligente mensen in die telefoonwinkels :+.
code:
1
2
3
if phone salesman = tweaker
then phone salesman = intelligent
elseif phone salesman = not intelligent

*D

* Korakal is ook telefoonverkopende tweaker en bevestigt dat dit idd gaat werken...

(haas mag 'k es vragen bij welke winkel je werkt?)

Verwijderd

Topicstarter
Precies wat ik dacht.
Pagina: 1