Toon posts:

RPG OWNED, toch?!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wel ff weten wat de beste RPG aller tijden is, mag zowel puaper oud als not released.

Zelf vind ik bijna alle(not cdi)zelda mythologien leuk.
Maar de echte vind ik " Illusion of Time (Illusion of Gaia)"
Natuurlijk is het een side scroller en was het hack&slash maar deze was super leuk.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet wat The Will en Lord Daemon gaan antwoorden:

Planescape: Torment

(en daar sluit ik me bij aan ;)).

Verwijderd

RPG... was dat niet zo'n rocket launcher bij duke nukem 3d? DIE OWNED :D

Verwijderd

Pff, ik denk dat ik niet in de stemming ben voor opsomtopics (schumi weer eerste :(!).

• MixMasterMike
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 11:26

MixMasterMike

Impervious

RPG owned wel ja, maar het echte pen en papier werk blijft toch het leukst. O ja, koop Baldur's Gate 2 + uitbreiding en sluit jezelf een week op. (8>

I'll catch you on the flip side....

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:43
Planescape torment, vraag maar aan the will, die heeft wel een betoog klaarliggen :)

Verwijderd

Ik wil inderdaad wel eens weten waarom Planescape de beste is. Ik heb 'm hier liggen, maar ik ben nooit verder gekomen dan die ondergrondse stad (is dat ver???). Misschien dat iemand mij kan overtuigen waarom ik hem weer eens zou moeten installeren?

Ik zelf houd het nog bij Baldurs Gate I, of van vroeger Phantasia III.
(Dit zijn dan ook bijna de enigen die ik ken).

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

[topic=378582/1/25]
Daar staan genoeg sugesties ;)

edit:
Maar ik zeg ook PlaneScape: Torment :)

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
NEVERWINTERNIGHTS!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me duidelijk.....

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zondag 07 juli 2002 16:10 schreef MixMasterMike het volgende:
RPG owned wel ja, maar het echte pen en papier werk blijft toch het leukst. O ja, koop Baldur's Gate 2 + uitbreiding en sluit jezelf een week op. (8>
een week maar??
NEVERWINTERNIGHTS!!!!!!!!!!!!!
Lijkt me duidelijk.....
tss. baldurs gate2 + exp. was leuker dan nwn vind ik. Maar nwn is ook niet verkeerd.

oh ja, torment zuigt (aiaiai, ik vraag me af welke sancties hierop staan :X :X )

TMAXTINT

• White Dust

White Dust

Op zondag 07 juli 2002 16:45 schreef Marruk het volgende:

oh ja, torment zuigt (aiaiai, ik vraag me af welke sancties hierop staan :X :X )
Je weet natuurlijk dat hier een perm ban op staat (8> :P

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:46 schreef White Dust het volgende:

[..]

Je weet natuurlijk dat hier een perm ban op staat (8> :P
Tja, ik vind 't ook niks, tenzij iemand mij kan overtuigen dat het wel goed is, maar dat je dat gevoel pas krijgt naarmate je verder komt.

Kortom: waarmee onderscheidt Planscape zich van Baldurs Gate I en is het de beste RPG ooit?

Verwijderd

Beste rpg?Final Fantasy VII 8-)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
Op zondag 07 juli 2002 16:52 schreef beer het volgende:

[..]

Tja, ik vind 't ook niks, tenzij iemand mij kan overtuigen dat het wel goed is, maar dat je dat gevoel pas krijgt naarmate je verder komt.

Kortom: waarmee onderscheidt Planscape zich van Baldurs Gate I en is het de beste RPG ooit?
1 woord: Het verhaal. (kut dat zijn er 2 :+)

Nou ja, anyway. Het verhaal is zoo meeslepend, het is zo meesterlijk in elkaar gezet. Je kan het spel bijna helemaal uitspelen zonder te vechten, maar je kan ook bijna iedereen slayen die je tegenkomt. Er zijn gewoon zoveel mogelijkheden die je kan doen. Zoveel keuzes, en daarin onderscheidt het zich met BG.

There is no magic.

• White Dust

White Dust

Op zondag 07 juli 2002 16:52 schreef beer het volgende:

[..]

Waarom? als je één keer echt in het spel bent gesleurd en het verhaal echt volgt dan is het alsof er een boek voorbij gaat, elk stukje dialoog is een jeweeltje appart, elk gesprekje tussen party members heeft iets leuks of humoristisch, het verhaal loopt zo goed... het is een spel waar je niet alleen hoeft te vechten maar met praten kom je vaak een stuk verder... je wilt op het laatst al je vrije tijd op offeren om het mysterie op te lossen, wat ben je, wie ben je...
Totdat je het spel uit hebt gespeelt... dan is het alsof een The Lady of Pain je hart uit je lijf heeft gerukt en het je niets kan schelen...
Er is een leegte, niets, maar dan ook niets kan die leegte op vullen, geen één RPG, geen één boek...

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 15:55 schreef IceStorm het volgende:
Ik weet wat The Will en Lord Daemon gaan antwoorden:

Planescape: Torment

(en daar sluit ik me bij aan ;)).
Is dat zo? En ik word overgeslagen? :(

Er zijn hier trouwens al een aantal discussies over ;)
Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.