Toon posts:

Dolby Digital inspire 5700 stand alone

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn psx2 en of mijn dvd speler aangesloten op mijn nieuwe inspire 5700 setje alleen nu gaat het lampje niet branden van dolby digital als ik een dvd (die dolby digital is) afspeel.... Bij DTS doet hij dat wel ik heb bijde apparaten digitaal aangesloten (coax/optisch) Wie weet hoe dit werkt

Asclepius

Door Asclepius - zondag 07 juli 2002 11:10

--------------------------------------------------------------------------------
Heb je wel 5.1 geluid als je een dvd met dolby digital afspeelt op je dvd-speler die via de digitale kabel met je speaker setje is verbonden?
Als je gewoon 5.1 geluid krijgt bij dolby digital lijkt me het niet zo'n probleem als het lampje niet brand, je hebt immers gewoon geluid.

Als je helemaal geen geluid hebt is er waarschijnlijk iets mis, met waarschijnlijk de decoder van je speaker setje of de digitale uitgang van je dvd.

Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je wel gewoon geluid hebt bij dolby digital.

fuyungcow
Tweakers Unite!

Door fuyungcow - zondag 07 juli 2002 12:37

--------------------------------------------------------------------------------
Ja ik heb wel geluid hij staat namelijk op prologic dus maar het lijkt mij dat dolby digital beter is.....
lijkt me toch gewoon de bedoeling dat hij gaat branden als het signaal door de dvd word afgegeven..

Verwijderd

Topicstarter
Lampje: niet over stand alone alleen maar in combi met Soundcard... Dus please geen slotje

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op zondag 07 juli 2002 15:42 schreef fuyungcow het volgende:
Lampje: niet over stand alone alleen maar in combi met Soundcard... Dus please geen slotje
[topic=544120/1/250]

Niet zomaar exact hetzelfde topic openen als het vorige, die is namelijk niet voor niets op slot!

Probeer eens zelf wat en open pas daarna evt. een topic waarin je je vraag nog eens stelt en ook aangeeft wat je zelf al hebt gedaan.
Mocht je weer besluiten exact hetzelfde topic te openen, gaat ook die weer op slot!

Dit topic is gesloten.