Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Fanguards polijsten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik heb onderstaande fanguard gehaald bij freezinghardware.nl
Op het plaatje is hij mooi glimmend te zien.

Maar dat issie dus ECHT NIET ...

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/166-193G.JPG

Nu wil ik weten hoe ik hem, zonder the spuiten, glimmend kan maken. Zat zelf aan polijsten te denken, maar heb geen idee hoe dat moet ... iemand een idee ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
wat voor materiaal is het eigenlijk, sommige klrijg je glimmend met een poets middel, en andere moet je echt moet een polijst machine doen.

Verwijderd

op een dremel zitten ook polijst stukjes misschien daarmee iets?

• TDLofCC
Op zondag 07 juli 2002 15:40 schreef fleppuhstein het volgende:
wat voor materiaal is het eigenlijk, sommige klrijg je glimmend met een poets middel, en andere moet je echt moet een polijst machine doen.
-==-
Product informatie
Deze m.b.v. laser uitgesneden fan guard is uit edelstaal vervaardigd en is geschikt voor elke 80 x 80 mm. koeler.
-==-

Met silverpoets eens kijken.
Als dat niet werkt ... kan ik uiteraard es kijken naar die dremel polijst dingetjes.

Weet je toevallig met welk poetsmiddel ?
Of gewoon elk willekeurig poetsmiddel ?

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-11 15:40
je moet gewoon bij de drogist (ja de drogist) een polijstmiddel halen, ik heb Dr. Beckmann, en dan lekker met een doekje poetsen

en glimmen zal ie!!!

kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ben.ooijevaar/casemod/waterblok/alles.JPG

GoT a clue? Specs

• TDLofCC
Op zondag 07 juli 2002 15:46 schreef 007BigHarry het volgende:
je moet gewoon bij de drogist (ja de drogist) een polijstmiddel halen, ik heb Dr. Beckmann, en dan lekker met een doekje poetsen

en glimmen zal ie!!!
hmmm, koel ...
En hij BLIJFT dan ook glimmen ... ik bedoel je moet niet regelmatig ff poetsen ... ?

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 15:37 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Ik heb onderstaande fanguard gehaald bij freezinghardware.nl
Op het plaatje is hij mooi glimmend te zien.

Maar dat issie dus ECHT NIET ...

[afbeelding]

Nu wil ik weten hoe ik hem, zonder the spuiten, glimmend kan maken. Zat zelf aan polijsten te denken, maar heb geen idee hoe dat moet ... iemand een idee ?
Bij mij glimt die echt heel mooi!

• TDLofCC
hrmz ... nou bij mij echt niet ...

Maar als dat polijst middeltje werkt ... dan wel ;)

Verwijderd

tandpasta en een doekje

polijsttroep werkt precies als tandpasta

het zijn kleinekorreltjes die het doen

ik plijst mijn beeldscherm van me gsm (als er krassen opzitten) ook altijd met wat tandpasta en het polijstkopje vna me dremel

werkt goed

glimmen als de pest

Verwijderd

Waarom mail je ze niet gewoon...? Als je zoveel voor een fanguard betaald mag je wel verachten dat ie een beetje mooi is.

• TDLofCC
woei ... tandpasta ... lache ... zo maar eens proberen.

En ze zijn wel mooi ... maar ze glimmem niet.
En terugsturen ... pffff ... zit ik op een casemod forum ofnie ;)

[Edit]
Owkee ... wat voor doekje en wat voor tandpasta.
Want ik heb het ff geproibeerd met een handdoek, maar er gebeurde weinig ... :'(

Verwijderd

meestal gebruik je daar een t-shirt voor. Katoen is perfect daarvoor. NB hoeft niet je nieuwste te zijn...

Je kan natuurlijk gaan voor een poetsdoek, maar als dat niet voor hande is...

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Gewoon hard poetsen met een doekje en wat polijst middel dat je zowat overal kunt kopen (iedere normale drogist iig ;).
Succes met t poetsen ;)

|Specs|

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Inderdaad, tandpasta, werkt ook goed bij vern**kte Cd'tjes.
En dan een (schone) T-doek, en poetsen maar!

M'n Oma is een site aan het haken.

Verwijderd

moet het eigenlijk echt glimmen?? ik vind het eigenlijk veel fijner ( en origineler ) als het niet glimt
maarja smaken verschillen

• TDLofCC
hmm, katoen ... ok, nog eens proberen dan met die tandpasta.

Enne, ik hou van glimmende dingen(Pimp!) ;)

[Edit]
bah :(
Maakt het nog uit _wat_ voor tandpasta het is ?
Want het wil echt niet ...

Als het echt niet werkt ga ik ze gewoon zilver spuiten.

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Op zondag 07 juli 2002 19:16 schreef TheDarkLord666 het volgende:
woei ... tandpasta ... lache ... zo maar eens proberen.

En ze zijn wel mooi ... maar ze glimmem niet.
En terugsturen ... pffff ... zit ik op een casemod forum ofnie ;)

[Edit]
Owkee ... wat voor doekje en wat voor tandpasta.
Want ik heb het ff geproibeerd met een handdoek, maar er gebeurde weinig ... :'(
Lach maar niet met de meesterlijke tandpast, heb dat spul zelfs gebruikt als koelprut voor op mn 700 1.5v duron, 33graden stressed met case open :)

• TDLofCC
DAT wist ik ...
Nostra heeft er ook 2 of 3 cpuz mee draaien.

Alhoewel er wel 2 zijn doorgefikt ... >:)

Verwijderd

gewoon je dremel pakken (een goede tweaker heeft er 1 (of imitatie))

polijstding erop

lang poetsen (duurt denk ik 30 minuten om da ding te laten glimmen)

• TDLofCC
dremel is idd aanwezig ... (geen imitatie ... was mooie aanbieding bij Praxis) :)

Heb alleen geen polijst thingy, morgen maar eens halen dan.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zondag 07 juli 2002 15:57 schreef TheDarkLord666 het volgende:

[..]

hmmm, koel ...
En hij BLIJFT dan ook glimmen ... ik bedoel je moet niet regelmatig ff poetsen ... ?
Als je er niet teveel met de vingertjes aan zit blijft ie wel glimmen, maar vet van je vingers is niet echt gezond voor metaal... (pak voor de gein een koperen muntje, poets het op, knijp er een paar keer goed in en leg het een tijdje weg...)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik heb hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/539455
een heel verhaal gehouden over polijsten...

Wise enough to play the fool

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 17:14
Mijn advies:

Oppoetsen, net zo lang tot hij genoeg naar jouw zin glimt.en dan blanke lak erover.Blijft ie ook mooi!

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• TDLofCC
Op zondag 07 juli 2002 23:56 schreef teacher het volgende:
ik heb hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/539455
een heel verhaal gehouden over polijsten...
koel ... es ff lezen.

• TDLofCC
teacher
Door teacher - woensdag 03 juli 2002 00:15
-------------------------------------------------------------------------------
hmmzzz... die putjes kan je helaas nooit meer "opvullen".
Dus dan moet je eromheen de boel wat afschuren.
eerst schuur je met 120, dan 180, dan 400.
Zorg wel dat je al je schuurkrassen wegschuurt. Veeg dus het stof ed weg met een doek of perslucht.
Dan is het handig als je bij een auto materialen of goede doe-het-zelf een polijst setje haalt.
Aanrader: Wolfscraft.
Dan pak je een boor, zet uit je polijst set de vilten schijf er op en laat de schrijf draaien.
Hou het blokje witte pasta ertegen totdat er wat op je vilt zit.
En dan polijsten maar. veel toeren, goed duwen op doffe plekjes. Daar waar het zwart wordt gaat het laatste restje vuil en groef weg. Even de schijf erover en het gaat glimmen!
Dan als laatste, de blauwe pasta (uit de wolfscraft set) op de lappen schijf.
Iets minder hard drukken en je ziet dat je alu ineens gaat glimmen als chroom....
Het zal natuurlijk weer iets doffer worden na een paar weken. een beetje siliconen spray of blanke was doet wonderen, maar je glim-polijst actie zal je moeten herhalen.

als je bang bent voor de stevigheid dan lijm je er toch wat plaatmateriaal achter?
-------------------------------------------------------------------------------

Hm, das inderdaad lekker duidelijk, thanks.
Maareh, ik heb maar een klein oppervlakje, dus met een dremel moet het goed gaan ... of(om snel klaar te zijn;)) gewoon de boor pakken ... ?

Verwijderd

als je hard genoeg wrijft komt de OC-geest eruit... :P

nee ff zereneus, bij je dremel heb je volgens mij een potje polijst shit gehad, probeer dat 'ns ;)

Verwijderd

ik heb wel eens een metaal object (shuttle barebone >:) ) gepolijst met zon polijst ding voor je boormachine.... gaat perfect, lekker glimmen :9~

ik denk dat je dus ook met je dremel die fanguard kan laten glimmen.... pix plz alsie klaar is :P

• TDLofCC
Op maandag 08 juli 2002 12:01 schreef collission het volgende:
als je hard genoeg wrijft komt de OC-geest eruit... :P

nee ff zereneus, bij je dremel heb je volgens mij een potje polijst shit gehad, probeer dat 'ns ;)
Nee, was een dremel met minimum aan acessoires ...
Dus ik moet het vanavond ff halen.

Kom toch langs de Praxis, en die is in A'dam ZO tot 21:00 uur open :)

• TDLofCC
woei ... er glimt er nu 1tje ...

Jezus wat een klotewerk ...
Het ziet er wel beter uit nu :)

Morgen de andere ...

Pagina: 1