• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Oke nu ff goed zoals het moet

Ik heb een bedrag te besteden van maximaal 300 euro

wat ik zoek maakt niet zoveel uit, het mogen allerlei soorten mp3 spelers zijn, het liefst goed weg te werken etc dus niet al te groot.

De mp3 speler zal voornamelijk gebruikt worden voor ut gebruik in de sportschool dus moet niet heel rottig liggen enz.

de types die ik zelf op het oog op heb zijn:

de nappa 380
en de freecom beatman 2

Maar deze zijn al wel best wel oud dus misschien zijn er wel nieuwere types spelers op de markt die een stuk beter zijn etc.

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Verwijderd

waarom niet de nieuwe minidisc serie van sony? kan je op 32x digital mp3 opnemen via usb.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:30
Op zondag 07 juli 2002 15:30 schreef Prikkeldraad het volgende:
waarom niet de nieuwe minidisc serie van sony? kan je op 32x digital mp3 opnemen via usb.
phat! dat klinkt interessant! ik heb hem effe opgezocht op de sony site: http://www.sonystyle.com/home/item.jsp?hierc=9687x9781x8647&itemid=28893

230 dollar dus die zal hier zeker voor 300 euro te krijgen zijn.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• MrN
hmmz thnx voor jullie reacties.

Ehm fest heb je ervaringen met dat apparaat van je?

en die sony is toch gewoon een md playeR?

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:21

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

www.mdcenter.nl Daar staat alles duidelijk beschreven met prijzen.

*als je voor een net md zo ugaan.

iemand iets leuks?

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 09:48
Als je 300 euro beschikbaar hebt (wat aardig veel is) koop dan een mp3 cdspeler de iriver slimX oftewel de IMP-350

die heb ik net zelf gekocht en het is de allekleinste mp3cdspeler (voor normale cd's).Hij kan niet alleen mp3's lezen maar ook wma en ogg vorbis en mp3 pro (wel na een gratis upgrade).Er zit een hele mooie afstands bij met blacklight. Hij kost bij mp3cdspelers.nl 285 euro en hij heeft upgradebel firmware dus als er iets nieuws is zoals mp3pro kun je gratis een update downloaden en kan je cdspeler dat ook lezen. kijk zelf maar eens op www.iriver.com

mzzl

• MrN
hmmz 300 euro is eigenlijk niet mogelijk en ik gebruik hem voornamelijk in de sportschool dus veel meer als 3 uur aan muziek hoeft er niet op te kunnen

• MrN
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=142

kost maar 99 euro

is deze ongeveer net zo goed als de nappa en de beatman 2?

wat zijn de verschillen?

zijn er gebruikers die ervaring hebben met deze speler?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit hoort dus in [forum=33] thuis, waar je al heel veel kan vinden over dingen die je kan kopen...
Ik verplaats deze er ook heen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Als je hem alleen in de sportschool gebruikt zal hij wel veel met schokken te maken hebben. Kan je dan er dan niet beter eentje nemen met Flash geheugen. Die hebben daar geen last van.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:33
Op zondag 07 juli 2002 20:29 schreef Johnny64 het volgende:
Als je hem alleen in de sportschool gebruikt zal hij wel veel met schokken te maken hebben. Kan je dan er dan niet beter eentje nemen met Flash geheugen. Die hebben daar geen last van.
Ja, dat lijk mij ook. Kijk eens op www.mmport.nl, daar verkopen ze mpio spelers.

• MrN
eh ja maar die md spelers hebben toch 480 seconden anti shock?

Verwijderd

Nex II 256 mb intern

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Op zondag 07 juli 2002 22:37 schreef nilsjei1234 het volgende:
eh ja maar die md spelers hebben toch 480 seconden anti shock?
En jij zit 3 uur, dat is 10800 seconden te fitnessen, dan kom je dus 10320 seconden tekort. :P

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MrN
neh 1 setje isssssss ehmmmmmmmmmmmmmmmmmm 200 seconden hooguit dus dan krijgt ie weer ff rust

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 01:15 schreef nilsjei1234 het volgende:
neh 1 setje isssssss ehmmmmmmmmmmmmmmmmmm 200 seconden hooguit dus dan krijgt ie weer ff rust
sowieso neem ik niet aan dat je constant dermate veel schokt dat je je geheugen dehele tijd leegtrekt.

Verwijderd

Als je het mij vraagt vind ik de Compaq IPaQ PA-2 de mooiste en beste: Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=353

Compaq iPaq PA-2 64MB

--------------------------------------------------------------------------------
Klein en lichtgewicht, is de iPAQ PA-2 ontworpen voor actief gebruik. Door haar design zonder beweegbare delen is zij zeer schokvrij en uitstekend geschikt voor tijdens het sporten.

Met 64MB geheugen kunt u 2 uur lang genieten van muziek en de Easy-to-Use bediening zorgt voor een onovertroffen bedieningsgemak.

Kortom, deze speler is een uitstekende partner tijdens de work-out!

WMA-ondersteuning
Dit betekent dat de iPAQ niet alleen MP3-muziek kan afspelen, maar ook WMA-muziek bestanden. Hierdoor is het mogelijk twee keer zoveel muziek op de speler te zetten als normaal, met behoud van de geluidskwaliteit.

Compaq iPaq PA-2 64MB compleet met:
64MB MulitMediaCard
USB kabel
2 AAA batterijen
Hoofdtelefoon
Software CD
Getting Started Guide
Lichtgewicht, schokbestendig
Hoofdtelefoon
Snelle USB Download
14 uur speeltijd
64 MB Flash geheugen

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=502

voor meer info kijk op www.mp3man.nl!!!

Verwijderd

hmm ik sta zelf voor dezelfde keuze (alleen dan met een iets beperkter budget) en het gaat bij mij tussen de diva en de nex II...kan iemand mij de voor- en nadelen van beide spelers vertellen ? diva heeft meer geheugen voor dezelfde prijs..maar ziet er imho minder strak uit dan de Nex II..

Verwijderd

O ja en ik was vergeten in de vorige te zetten (sorry,dom!)dat je zelf nieuw flash geheugen kaart bij doen dus de hoeveel hied van MB kan je aan passen!!! :P

Verwijderd

Sorry Vyvre over die dingen weet ik niets misschien even kijken op www.mp3man.nl daar kan je vergelijken als ze erbij staan!!!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 08:15 schreef JeBo_ZeRoCoOl het volgende:
Sorry Vyvre over die dingen weet ik niets misschien even kijken op www.mp3man.nl daar kan je vergelijken als ze erbij staan!!!
hehe als enig probleem dat ze daar geen diva's verkopen ;)..toch bedankt

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 08:28 schreef Vyvre het volgende:

[..]

hehe als enig probleem dat ze daar geen diva's verkopen ;)..toch bedankt
NP :P , maar waarom alleen uit die 2 !? :?

Verwijderd

well ik wil een kleine, beetje leuk uitziende mp3 player met minimaal 128mb en een laag batterij verbruik. Prijs maximaal 225 euro. Als jij meer suggesties hebt, feel free :)

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 08:46 schreef Vyvre het volgende:
well ik wil een kleine, beetje leuk uitziende mp3 player met minimaal 128mb en een laag batterij verbruik. Prijs maximaal 225 euro. Als jij meer suggesties hebt, feel free :)
Nex II :+

• Goochem
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-11-2023
wat dacht je van de MP-Man F60 met standaard 64 mb geheugen.. heb hem laatst zelf gekocht, echt een super apparaatje! :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ips.co.jp/hardware/image/1067/KD8809040240283B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sorishop.com/img/img_S4332.jpg
(met multifunctionele afstandsbediening)

Goochem

Verwijderd

hehe F60 is zon 70 euro boven budget...ouch :P

ziet er leuk uit though :)

is die Nex II eik met afstandsbediening ?

• Goochem
hey geeft niet, maar ik heb er zo'n 3 weken geleden 249,- euro voor betaald bij Dixons... ;)

Goochem

• Goochem

Goochem

Verwijderd

Als je het mij vraagt vind ik de Compaq IPaQ PA-2 de mooiste en beste:
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=353

Compaq iPaq PA-2 64MB

--------------------------------------------------------------------------------
Klein en lichtgewicht, is de iPAQ PA-2 ontworpen voor actief gebruik. Door haar design zonder beweegbare delen is zij zeer schokvrij en uitstekend geschikt voor tijdens het sporten.

Met 64MB geheugen kunt u 2 uur lang genieten van muziek en de Easy-to-Use bediening zorgt voor een onovertroffen bedieningsgemak.

Kortom, deze speler is een uitstekende partner tijdens de work-out!

WMA-ondersteuning
Dit betekent dat de iPAQ niet alleen MP3-muziek kan afspelen, maar ook WMA-muziek bestanden. Hierdoor is het mogelijk twee keer zoveel muziek op de speler te zetten als normaal, met behoud van de geluidskwaliteit.

Compaq iPaq PA-2 64MB compleet met:
64MB MulitMediaCard
USB kabel
2 AAA batterijen
Hoofdtelefoon
Software CD
Getting Started Guide
Lichtgewicht, schokbestendig
Hoofdtelefoon
Snelle USB Download
14 uur speeltijd
64 MB Flash geheugen

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3man.nl/image.php?id=502

voor meer info kijk op www.mp3man.nl!!!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 10:04 schreef Goochem het volgende:
Dixons nu zelfs voor 248 euro!
hehe thanks...maar das met 64mb :'( en heb toch minstens 128mb nodig voor een liveset/album oid (al men mp3s zijn in 192kbit - groot :P)

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 09:57 schreef Vyvre het volgende:
hehe F60 is zon 70 euro boven budget...ouch :P

ziet er leuk uit though :)

is die Nex II eik met afstandsbediening ?
geen afstandsbediening helaas

Verwijderd

hmm en wat maakt de Nex II tot zo'n goeie mp3 speler ? :P

(ja ik ben soms een zeikert, maar wil wel weten waar ik me geld aan uitgeef)

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 10:25 schreef Vyvre het volgende:
hmm en wat maakt de Nex II tot zo'n goeie mp3 speler ? :P

(ja ik ben soms een zeikert, maar wil wel weten waar ik me geld aan uitgeef)
tja, het is een flash speler. Dus slaat niet over. Ondersteuning voor wma, ziet er leuk uit vind ik. En is lekker klein. 14 uur met batt. Tja, kwestie van smaak he

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik denk dat deze toch wel iets mooier en beter is. Mijn mening dan :) De DMG 128 MB

Afbeeldingslocatie: http://www.adtec.co.jp/mpio/images/dmg128_200.jpg

1 Batterij 1.5V AA (20 uur!)
Algemeen Afmetingen 67(W) X 67(L) X 19(H)mm
Gewicht 63g

Duidelijke grafische Display met blauwe backlight
Display laat zien: afspeelmodus, equalizermodus, spectrum analyser, titel, tijd, bitrate,

Geheugenslot vrij voor gemakkelijk uit breiden met maximaal 128MB Smartmediacard

Slaapstand om batterijen te sparen

Digitale volume regeling

Gemakkelijke joystick waarmee de volgende functies bediend kunnen worden:

Voice recorder m.b.v. interne microfoon in ADPCM Formaat 128 min in in 32MB

Equalizer - Normal, pop, rock, classic, user en 3D

Memopad voor b.v. telefoonnummers

Ondersteunt MP3 en WMA files... WMA files zijn ongeveer 40% kleiner dan MP3 files

Prijs = 249 euro 128 MB versie
Zie ook http://www.mmport.nl/

Ik kan hem iig morgen ophalen. Wat zal ik lekker slapen vannacht :P

• MrN
en wat is er dan mis met bijvoorbeeld de nappa 380 of de mambo deze zijn een heeeeel stuk goedkoper

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:41 schreef nilsjei1234 het volgende:
en wat is er dan mis met bijvoorbeeld de nappa 380 of de mambo deze zijn een heeeeel stuk goedkoper
te groot, waardeloze kwaliteit enz, moet ik doorgaan? zo'n brak 8cm spelertje of een flash speler is toch een wereld van verschil

• MrN
zou ik dan uitleg van het verschil mogen hebben :S?

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:27 schreef nilsjei1234 het volgende:
zou ik dan uitleg van het verschil mogen hebben :S?
huh ? het verschil :? 8cm cd's, past dus net niet in je binnenzak of een heerlijk klein flash spelertje zonder bewegende onderdelen wat niet over slaat

Verwijderd

Waarom zou je niet gewoon een NetMD kopen?

Goede geluidskwaliteit, vrij licht en klein, voldoende schokbestendig, vele edit-functie (titels invoeren, tracks splisten, combineren, verplaatsen), herschrijfbaar en goedkope schijfjes (iets meer dan 2 euro per schijfje).

Met netMD kan je zelfs sneller dan realtime opnenen. Klik op de onderstaande link voor veel info over MiniDisc!

Sjoert van der Berg
www.MDcenter.nl

• MrN
naja budget is lager geworden :S

180 euro ofzo

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46

BaRF

bijna kerst

Op maandag 08 juli 2002 19:26 schreef Sjoert het volgende:
Waarom zou je niet gewoon een NetMD kopen?

Goede geluidskwaliteit, vrij licht en klein, voldoende schokbestendig, vele edit-functie (titels invoeren, tracks splisten, combineren, verplaatsen), herschrijfbaar en goedkope schijfjes (iets meer dan 2 euro per schijfje).

Met netMD kan je zelfs sneller dan realtime opnenen. Klik op de onderstaande link voor veel info over MiniDisc!

Sjoert van der Berg
www.MDcenter.nl
Hehe, ja hoor trek nog eens zo'n blikje heerlijke spam open >:)

Ohja, nog ff reactie natuurlijk:
* Goede geluidskwaliteit - Mp3 speler ook, maar óók keuze vooor iets mindere als je tóch meer songs wilt!

* Vrij licht en klein - Mp3 spelers zijn er kleiner!

* Voldoende schokbestendig - Mp3 speler zijn 100% schokbestendig!

* Vele edit-functie (titels invoeren, tracks splisten, combineren, verplaatsen) - Vergelijk even het editen van info op een MD speler (lettertje op, lettertje terug) met het simpelweg type op een heerlijk Keyboard :D)

* herschrijfbaar en goedkope schijfjes (iets meer dan 2 euro per schijfje). - Ok, punt voor jou, maar op een goede compact flash kaart kun je ook heel wat kwijt :+

* Met netMD kan je zelfs sneller dan realtime opnenen. - Mp3, ofcourse, ook :)

Ik geef persoonlijk toch echt de voorkeur aan de solid state van een mp3 speler hoor! (maar ik meot niet zeuren, want ik ga voor een mp3 speler met HDD - ipod...)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 21:57 schreef BaRF het volgende:

[..]
* Goede geluidskwaliteit - Mp3 speler ook, maar óók keuze vooor iets mindere als je tóch meer songs wilt!

* Vrij licht en klein - Mp3 spelers zijn er kleiner!

* Voldoende schokbestendig - Mp3 speler zijn 100% schokbestendig!

* Vele edit-functie (titels invoeren, tracks splisten, combineren, verplaatsen) - Vergelijk even het editen van info op een MD speler (lettertje op, lettertje terug) met het simpelweg type op een heerlijk Keyboard :D)

Ik geef persoonlijk toch echt de voorkeur aan de solid state van een mp3 speler hoor! (maar ik meot niet zeuren, want ik ga voor een mp3 speler met HDD - ipod...)
Met MiniDisc LongPlay (MDLP) kan je ook voor 'mindere', nog steeds best goede, kwaliteit kiezen. Je kan dan in LP2 mode 160 minuten en in LP4 mode 320 minuten op datzelfde schijfje van 2 euro zetten!

MP3 spelers zijn idd kleiner, maar dat geld alleen voor de MP3 spelers met flash kaarten (en daar kan gewoon te weinig muziek op). De nieuwe MD's zijn btw erg licht en klein, Sony MZ-N1 weegt 117 gram (incl. batterij) en de lichtste speler, de Sony MZ-E909 weegt 76 gram (incl batterij).

Bij die edit functies ga je de mist in... Met netMD kan je via je PC editten. Verder zit er op een aantal decks een keyboard aansluiting waarmee je makkelijk kan editten. Had je toch maar ff op die link moeten klikken ;) Maar ik zal verder geen spam meer plaatsen.

Sjoert

• MarkoesMark
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
freecom beatman flash rulezzzzz

• blackangel
  • Laatst online: 19-02 12:08
kickuh 8)7

Verwijderd

iRiver iFP-180T :9~

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

kijk naar de datum zeg :+

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bedankt MarkoesMark voor je waardevolle kick. We zullen dat onthouden.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.