Toon posts:

scooters afzeiken

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wordt er hier STRONTZIEK van alle topics waar een paar tweakers het met elkaar over scooters hebben worden verneukt door een aantal kloothommels die die dingn kut vinden

als je dan verteld dat je scoot 120loopt flamen ze dat je een sukkel bent en alles

ze verneuken dus elk topic omdat je neit meer fatsoenlijk met elkaar kunt praten over deze dingen

ik ben ervoor als er gewoon een dikke ban voor staat als je nog een keer zon topic verneukt

ik begin er echt een kuthekel aan te krijgen

en als hun het over auto's hebben zeiken de scooterrijders daar toch ook niet over

laatst was er zelfs een die heel trots in de HK of SG vertelde dat hij bijna een scooter omver had gereden

iedereen die daarop heeft gereageerd in de trand van "je had hem kapot moeten rijden" inclusief hijzelf moeten gewoon voor de rest van hun leven van GoT gebanned worden

hopelijk begrijpen jullie hoe kwaad ik hierover ben en kunnen jullie er iets aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
Dat kan best zijn, maar dan zul je toch zelf ook je taalgebruik imho iets moeten minderen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je hebt natuurlijk ook wel wat URL's voor de mensen die hier wat mee moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wordt er gewoon zo kwaad om

wij flamen hun toch ook niet als ze et over auto's hebben

slaat gewoon nergens op

(ben vandaag al neit vrolijk en erger em aan alles maar hier erger ik me al langer aan)

wil het gewoon ff rechtzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom begin je dan dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/544305 :{
als je dan verteld dat je scoot 120loopt flamen ze dat je een sukkel bent en alles

ze verneuken dus elk topic omdat je neit meer fatsoenlijk met elkaar kunt praten over deze dingen
Dit soort dingen kan je in [forum=26] melden, heb je dit gedaan?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op zondag 07 juli 2002 15:10 schreef Courage het volgende:
En je hebt natuurlijk ook wel wat URL's voor de mensen die hier wat mee moeten doen ;)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/544305

Het gehele topic zou een flametopic zijn geworden, en dat is sowieso niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als jij dat merkt dat in een serieus topic over scooters gebeurt, dan moet je dat in SM melden.

Dan doen wij daar iets aan... ik lees ook niet _alles_ door wat er gebeurt, dus zul je dat zelf ff moeten aangeven.

Als iemand een topic begint en vraagt om serieuze reacties en het liefst nog dat mensen niet moeten zeiken over hoe lame scooters zijn oid, dan moet dat voldoende zijn.

Zo niet, ren dan naar een mod.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het was meer als protest bedoelt dat ze daar konden zeiken en onze serieuze scooter/brommer topics netjes zouden houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 07 juli 2002 15:12 schreef PlaceR het volgende:
het was meer als protest bedoelt dat ze daar konden zeiken en onze serieuze scooter/brommer topics netjes zouden houden
Protest kan je aantekeken, zie Schop een Modje. Als ze flamen, kan een moderator daar tegen optreden. Maar let ook zelf op je taalgebruik, want als jij zo aan het praten bent, kan ik me voorstellen dat een moderator jou ook zal toespreken op jouw taalgebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wordt er gewoon heel kwaad over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 15:25 schreef PlaceR het volgende:
ik wordt er gewoon heel kwaad over
Kan ik me voorstellen. Probeer het voortaan in ieder geval via [forum=26] af te handelen. Zoals LuNaTiC al zegt, moderators zien niet alles, als jij wat tegenkomt waar nog niet op gereageerd is door een moderator, en jij vind dat dat wel moet, doet dan een modje schoppen :P

Oja, en probeer rustig te blijven ;)
Lukt mij ook niet altijd hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal dan even alle flame dingen bij elkaar gaan zoeken (krijg je minimaal 50quote's waarop je moet reageren)

mar als het zo meot doen we het ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je scooter 120 loopt ben je toch ook een sukkel :?

Een scooter die 120 rijdt is niet verzekert
Een scooter die 120 rijdt kan dit niet aan bij het remmen

Dit vind ik toch wel aardig sukkelig eigenlijk :(

Ohh ja en wat je net in sm hebt gezet vind ik geen flame's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45
Op zondag 07 juli 2002 15:47 schreef Dave Schalk het volgende:
:D

PlaceR: zet er ook ff de links bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Daarbij wil ik nog even toevoegen dat het handig is voor de moderator dat wanneer je een flame noemt, de URL van het betreffende draadje, en liefst de reactie, erbij zet. Deze kan je vinden door op 't Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/posticon.gif icoontje te klikken.

Bij voorbaat weet ik al dat ik te laat ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 14:54

The Bad Seed

Chaotic since 1983

(jarig!)
[..]

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Het valt wel onder de categorie zeiken, maar flames zou ik het echt niet noemen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:45
Op zondag 07 juli 2002 15:52 schreef blackd het volgende:
Bij voorbaat weet ik al dat ik te laat ben :P
Komt omdat je altijd zo uitgebreid :z (en waterdicht :)) wil zijn.

;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Kep net ff je topicje in SM bekeken... daarin klaag je over flamen; en je draagt een hele vracht quotes aan.

Ik zie daar echt geen flames, alleen mensen die zeggen dat ze een bloedhekel hebben aan brommers. Is ook beargumenteerd, dus een troll kan je het ook niet noemen :{

Btw... geef in je SM-topic ook even aan om welk topic het gaat; ben je vergeten

* WFvN denkt dat PlaceR wat snel op z'n teentjes is getrapt en in dit geval een beetje ze*rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik vind het ook geen echte flames ofzo. Maar als je een linkje naar het topic hebt, dan zeg ik er even wat van dat er ontopic gegaan moet worden.

Aan die reacties die jij hebt gezet ga ik inhoudelijk weinig aan doen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 07 juli 2002 15:09 schreef PlaceR het volgende:
DUH :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 07 juli 2002 15:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

DUH :r
nou nou rustig ;)

Dit topic is verder niet bedoeld om hier verder te gaan daarmee. ;)

nu even in grote lijnen bekijken, het is natuurlijk wel zo dat er vaak onterecht mensen gaan lopen zeiken op scooters terwijl het topic gewoon normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ondanks het feit dat flamen uiteraard niet getolereerd wordt, roep je het natuurlijk wel een beetje over je af.

Ten eerste zie ik het taalgebruik in deze topic. Tja dat laat niet echt te wensen over als ik heel eerlijk ben.

Daarnaast is een scooter die 120 loopt gewoon ronduit onverantwoord. Dat is 3 keer zo hard als toegestaan is. Als ik ga lopen verkondigen dat ik met mijn auto altijd 150 door de bebouwde kom rijd, zou men dan nog leuk/aardig/cool reageren op mij hier? ;)

Misschien dat je het zelf niet in ziet op dit moment, maar dergelijke snelheden zijn onverantwoord op brommers. De meeste van die dingen zijn gewoon domweg niet gemaakt voor die snelheden. Nu kan je misschien denken van wel, maar tot de tijd dat je in een auto en/of brommer stapt zul je nooit het verschil daartussen bemerken en ervan overtuigd zijn dat het allemaal wel kan. Tot het moment dat je iemand dood of invalide rijdt :{
Je krijgt niet voor niks rijles voor motoren en auto's. 120 is een onverantwoorde snelheid voor iemand die geen rijles gehad heeft.

Als je daar "lekker" over gaat lopen praten cq opscheppen, dan vind ik het niet vreemd dat je daar reacties op krijgt. Brommers/scoters zitten namelijk erg hoog in de iritatie top 10 van automobilisten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 15:56 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

nou nou rustig ;)

nu even in grote lijnen bekijken, het is natuurlijk wel zo dat er vaak onterecht mensen gaan lopen zeiken op scooters terwijl het topic gewoon normaal is.
Nou als jij gaat verkondigen dat je elke dag een misdrijf begaat. Is dat natuurlijk niet normaal :(

En ik ben het ook nog helemaal eens met nelske hierboven. Maar ik wil nog een toeving maken. JE BENT NIET VERZEKERD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 07 juli 2002 15:56 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

nou nou rustig ;)

Achja... maar moet je eens kijken als ik eens iets ga vragen over mijn auto; wat er dan voor ongevraagd commentaar gaat komen >:)

* WFvN rijdt in een new-wagon R+ à-la boodschappenwagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 07 juli 2002 15:57 schreef Nelske het volgende:
Daarnaast is een scooter die 120 loopt gewoon ronduit onverantwoord. Dat is 3 keer zo hard als toegestaan is.
offtopic:
waarbij het effect dan 9x zo heftig is als er iets verkeerd gaat ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:00 schreef wfvn het volgende:

[..]

offtopic:
waarbij het effect dan 9x zo heftig is als er iets verkeerd gaat ;(
Dat maakt mij niet eens uit maar het is nog erger als daar iemand bij betrokken is. Die dus ook heel moelijk geld kan krijgen om dat de betreffende scooterbestuurder niet verzekerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 07 juli 2002 15:57 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Nou als jij gaat verkondigen dat je elke dag een misdrijf begaat. Is dat natuurlijk niet normaal :(

En ik ben het ook nog helemaal eens met nelske hierboven. Maar ik wil nog een toeving maken. JE BENT NIET VERZEKERD.
daar gaat het nu even niet om. In dit specifieke geval heb je wel gelijk, maar het is natuurlijk ook zo dat zown beetje bij _elk_ scootertopic mensen langskomen die die dingen en de eigenaars helemaal afzeiken, en dan niet eens om die reden hierboven.

Kijk als je niet van scooters houd, om welke reden dan ook, oke; maar laat dan die topics links liggen, want dat is gewoon irritant om daar te gaan lopen zeiken.

Nogmaals, ik heb het nu over scootertopics in het algemeen, dat gedrag daar heb ik het nu even _niet_ over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:02 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

daar gaat het nu even niet om. In dit specifieke geval heb je wel gelijk, maar het is natuurlijk ook zo dat zown beetje bij _elk_ scootertopic mensen langskomen die die dingen en de eigenaars helemaal afzeiken, en dan niet eens om die reden hierboven.

Kijk als je niet van scooters houd, om welke reden dan ook, oke; maar laat dan die topics links liggen, want dat is gewoon irritant om daar te gaan lopen zeiken.

Nogmaals, ik heb het nu over scootertopics in het algemeen, dat gedrag daar heb ik het nu even _niet_ over.
Maar in bijna elk scootertopic verkondigt wel iemand dat hij een 70cc heeft en 120 rijdt.

Je kan beter dat afstraffen dan de mensen die daar op reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

anyway; ik heb ff dat grote scooter topic doorgekeken (de laatste paar pagina's) en ik snap eigenlijk niet echt waar je je in dit geval druk om maakt.

Ik heb vele scootertopics gezien in zowel SG als HK waar het gewoon wel een flame-festijn is geweest, maar dit topic loopt eigenlijk gewoon goed.

De laatste 150 reacties zie ik alleen maar ontopic en geen gezeik verder.

Ik zie dus ook geen reden om hier wat van te gaan zeggen of iets aan te gaan doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

:D Lekker hoor Dave Schalk. Hoewel het verkondigen van het bezitten van warez dan natuurlijk ook moet worden afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Dus ik mag nu ook in ieder auto topic gaan verkondigen dat automobilisten:

- Asociaal zijn
- Niet kunnen rijden
- Gevaarlijk rijden
- Niet rekening houden met ons (lees: scooter/brommer rijders)
- 3/4 van de tijd te hard rijden (binnen/buiten bebouwde kom)
- Geen voorrang verlenen op rotonde's

Enz Enz...

:?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 07 juli 2002 16:30 schreef MisteryMan het volgende:
Dus ik mag nu ook in ieder auto topic gaan verkondigen dat automobilisten:

- Asociaal zijn
- Niet kunnen rijden
- Gevaarlijk rijden
- Niet rekening houden met ons (lees: scooter/brommer rijders)
- 3/4 van de tijd te hard rijden (binnen/buiten bebouwde kom)
- Geen voorrang verlenen op rotonde's

Enz Enz...

:?
Als je het zo stelt? Neuh, mag niet, dit zijn op deze manier WEL flames en trollen.

Bovendien zit er aardig verschil tussen:

ik vindt automobilisten asociaal

en

automobilisten zijn asociaal

als je het netjes weet te beargumenteren, lijkt me daar niets mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:37

Wimo.

Shake and Bake!

Ik snap sowieso niet waarom mensen diegene die 120km/h rijden met een scooter serieus nemen :+

Er zijn maar weinig mensen hier in nederland die ECHT 120+ rijden met een scooter.. hier op het forum zullen er hooguit 5 rondlopen.. en die patsen er echt niet mee..

sowieso kwaakt iedereen te hoge snelheden omdat ze niets digi meten.. dus waar maak je je druk om..

trouwens.. ik zie maar zelden een scoot die me echt inhaalt als ik 80 rij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 16:33 schreef wfvn het volgende:

[..]

Als je het zo stelt? Neuh, mag niet, dit zijn op deze manier WEL flames en trollen.

als je het netjes weet te beargumenteren, lijkt me daar niets mis mee.
Hmmm ok :P zal eens een standaard post gaan bedenken voor in auto topics dan >:)

* Just kidding *

Maar er wordt wel vaak in het algemeen gesproken over scooterrijders, terwijl maar een klein deel zijn scoot "echt" tot 120 heeft getuned! (Zoals vorige poster al zei! Die kun je echt op één hand tellen hier op GOT!)

(ik ben het ermee eens dat 120 asociaal hard is! |:( )

Mijn rijdt 80 op de teller (=75 autoteller) maar dat is dan ook ECHT hard zat. En hoevaak rijdt ik binnen de bebouwde kom nou 75 :? Rij gewoon met de stroom auto's mee! En het ligt er ook maar aan hoe je rijdt! Ik vindt dat ik aardig "netjes" rijdt, haal geen rare fratsen ofzo uit...

dus...niet zoveel generaliseren zou wel lekker zijn denk ik! Maar ja...that's my opinion..

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:55
Ik vind het altijd weer lachen als er van die jonge gasten aangehouden worden door de politie.

Dan loop/fiets/rij ik altijd voorbij met een extra glimlach op me gezicht.

Want soms erger ik mee ook #$#$ aan die @##$ scooter freaks die je associaal inhalen etc.
Veelal met een andere gast achterop (beide zonder helm), kicken :r

Maar goed, ieder zen eigen mening. Ik zal er verder niet op ingaan, maar ik heb een duidelijke mening over de meeste scooterrijders. Mocht er een keer 1tje tegen een boom knallen door eigen schult, dan fiets ik lekker door :o

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 21:37

Wimo.

Shake and Bake!

Op zondag 07 juli 2002 16:58 schreef SandeR het volgende:
Ik vind het altijd weer lachen als er van die jonge gasten aangehouden worden door de politie.

Want soms erger ik mee ook #$#$ aan die @##$ scooter freaks die je associaal inhalen etc.

Maar goed, ieder zen eigen mening. Ik zal er verder niet op ingaan, maar ik heb een duidelijke mening over de meeste scooterrijders. Mocht er een keer 1tje tegen een boom knallen door eigen schult, dan fiets ik lekker door :o

ze mogen niet eens meer op het fietspad.. idd.. die lui mag je kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het hier helemaal mee eens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 16:58 schreef SandeR het volgende:

Sjonge Jonge Jonge......grote mond hoor! |:(

Dit bedoel ik nou met dat generaliseren! En BTW...scooterrijders kicken er meestal alleen maar op als auto's ASO rijden (ik wel :P ) ik ga dan juist de automobilist meer irriteren! (Vooral die gasten die je bij het stoplicht "PROBEREN" in te halen :o ..die zijn het leukst!!!!!)

Daarom...zal ik ook lachen als een automobilist tijdens een inhaalpoging zo gigantisch hard tegen een boom knalt dat ie lekker boomschors tussen zijn tanden uit kan halen!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij gewoon om het princiepe

als wij trots zijn dat onze scoot 120 loopt laat ons dan in deze waan en laat ons gezellig kletsen over onze scooters

ook als je bv. iets vraagt over je scooter krijg je gelijk gezeik

ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan een soort van moraalridders hiero (geen modjes ofzo) mensen die niet je vraag beantwoorden maar gelijk gaan zeuren over dat hetgeen wat je vraagt asociaal is

ik heb bv. ooit gevraagd of het mogeijk was een radio in een scooter te bouwen

van de 250reacties waren er 200 dat ik dan sjonnie was en het asiciaal was geweest

stel dat ik had gevragt of ik in mijn schuur een radio op mijn accu kon aansluiten hadden ze het wel goed gevonden

conclusie: het moet verplicht worden op de vraag te antwoorden en geen gezeik over wat je van hetgene vind

hopelijk komt dit op de juiste manier over

want het is gewon klote als je ergens even mee zit en je zit echt continu te kijken of er al iemand gepost heeft en je verderkan er dan iedereen bullshit gaat lopen verkondigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 17:30 schreef MisteryMan het volgende:

[..]

Daarom...zal ik ook lachen als een automobilist tijdens een inhaalpoging zo gigantisch hard tegen een boom knalt dat ie lekker boomschors tussen zijn tanden uit kan halen!
Moet je vooral doen. je zou niet de eerste scooter zijn die voor zo iets van de weggedrukt wordt. Als er een tegenligger komt ga ik gewoon naar rechts en dan kun je kiezen of jij dat ook doet. Doe je dat niet. Dan heb JIJ een probleem. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Dit bedoel ik nou met dat generaliseren! En BTW...scooterrijders kicken er meestal alleen maar op als auto's ASO rijden (ik wel :P ) ik ga dan juist de automobilist meer irriteren! (Vooral die gasten die je bij het stoplicht "PROBEREN" in te halen :o ..die zijn het leukst!!!!!

Het gaat hier niet over scooters vs auto's, die discussie mag je ergens anders voeren (hoewel alles al 100 keer gezegd is). Het is in deze discussies een kwestie van actie en reactie. Als iemand vol trots beweert dat zijn scooter 100 loopt, dan lok je bij sommige mensen negatieve reacties uit.

Het heeft ook helemaal geen zin om in een topic waar een vraag wordt gesteld over wat je moet repareren aan een scooter, vol trots te vermelden hoe hard hij wel niet gaat. Dat de discussie dan offtopic gaat, is ook gedeeltelijk aan diegene te wijten. Het is gewoon het beste om proberen ontopic te blijven en je niet te snel uit de tent te laten lokken. Als je iets ziet wat volgens jou niet door de beugel kan, meld het dan in [forum=26]

[edit]
Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 17:37 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Moet je vooral doen. je zou niet de eerste scooter zijn die voor zo iets van de weggedrukt wordt. Als er een tegenligger komt ga ik gewoon naar rechts en dan kun je kiezen of jij dat ook doet. Doe je dat niet. Dan heb JIJ een probleem. 8-)
kijk zulke dingen bedoel ik dat gel*l buiten het onderwerp om als het onderwerp echt serieus bedoelt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 17:37 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Weet wel dat jij dan zowiezo een gigantische schoenafdruk in je plaatwerk hebt gegraveerd of een ruitje minder....(en een enkeltje politiebureau (want mijn ogen zijn snel genoeg om je kenteken ff te registreren :P))

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 17:37 schreef Durden het volgende:

[..]

Het gaat hier niet over scooters vs auto's, die discussie
mag je ergens anders voeren (hoewel alles al 100 keer gezegd is). Het is in deze discussies een kwestie van actie en reactie. Als iemand vol trots beweert dat zijn scooter 100 loopt, dan lok je bij sommige mensen negatieve reacties uit.

Het heeft ook helemaal geen zin om in een topic waar een vraag wordt gesteld over wat je moet repareren aan een scooter, vol trots te vermelden hoe hard hij wel niet gaat. Dat de discussie dan offtopic gaat, is ook gedeeltelijk aan diegene te wijten. Het is gewoon het beste om proberen ontopic te blijven en je niet te snel uit de tent te laten lokken. Als je iets ziet wat volgens jou niet door de beuhel kan, meld het dan in [forum=26]
Helemaal eens! Niks op in te brengen!!!!!!!!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
en als je dat topic eens leest over die gast die die scooter aanreedt (ofja een tikje gaf) dan geef ik hem groot gelijk aangezien die scooter asociaal voor hem langscheurt
dus niks scooters afzeiken, maar asociaal gedrag afzeiken

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 17:47 schreef ViperGTS het volgende:
en als je dat topic eens leest over die gast die die scooter aanreedt (ofja een tikje gaf) dan geef ik hem groot gelijk aangezien die scooter asociaal voor hem langscheurt
dus niks scooters afzeiken, maar asociaal gedrag afzeiken
Ik kreeg laatst ook een "tikje" van een auto bij het stoplicht (reed stukje voor me, maar ging bij het stoplicht voor hem staan). Maar heb hem toch echt even een "tikje" teruggegeven tegen zijn rechtervoorlicht! Je kan dan nog wel iemand aso vinden rijden, maar je hoeft hem nog niet aan te rijden!

Dit was dan in stilstand, maar als je rijdt en je klapt op je bek........ :(

Staat er eigenlijk een geldbedrag op dit soort acties?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misteryman, mag ik even aan je vragen om je buiten deze topic te houden, want je enorm kinderachtige replies dragen niks bij aan het hele topic :{
Het gaat hier niet over hoe je automobilisten/scooterrijders aan moet pakken!! Dat je het blijkbaar ook nog stoer vindt dat je even wat schade toebrengt aan andermans eigendommen als hun gedrag je niet helemaal aanstaat slaat wel alles eigenlijk :{

Kinderachtige gedoe allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 18:00 schreef Nelske het volgende:
Misteryman, mag ik even aan je vragen om je buiten deze topic te houden, want je enorm kinderachtige replies dragen niks bij aan het hele topic :{
Het gaat hier niet over hoe je automobilisten/scooterrijders aan moet pakken!! Dat je het blijkbaar ook nog stoer vindt dat je even wat schade toebrengt aan andermans eigendommen als hun gedrag je niet helemaal aanstaat slaat wel alles eigenlijk :{

Kinderachtige gedoe allemaal :(
Gedrag automobilist van die keer:
Ik kreeg laatst ook een "tikje" van een auto bij het stoplicht (reed stukje voor me, maar ging bij het stoplicht voor hem staan)
Maar ja, dat mag wel hé! Automobilisten zijn heilig in het verkeer. Mogen alles! (Of denken ze dat |:( )

------------------------------------------------------------
Nee de vorige poster dan die het leuk zou vinden om scooters aan te rijden :? sorry hoor! Maar jah, ik zal wel een andere mening hebben als jij...en jij bent een O ZO ENGE MOD dus ik pas wel op :+

GOT wordt steeeeeeeeeeeeeds saaier....maybe eens gaan denken aan ander MOD beleid? Of gewoon alle non-technical zooi eruit gooien, en dat overlaten aan FOK :?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 18:04 schreef MisteryMan het volgende:

[..]

Gedrag automobilist van die keer:
[..]

Maar ja, dat mag wel hé! Automobilisten zijn heilig in het verkeer. Mogen alles! (Of denken ze dat |:( )

------------------------------------------------------------
Nee de vorige poster dan die het leuk zou vinden om scooters aan te rijden :? sorry hoor! Maar jah, ik zal wel een andere mening hebben als jij...en jij bent een O ZO ENGE MOD dus ik pas wel op :+
En nu doe je het dus weer :(
Kinderachtige replies ga je maar in de HK of op Fok! geven. De eerst volgende levert je een waarschuwing op!

Jij bent degene die hier continu aan het blaten bent over het feit, dat je automobilisten wel eens aanpakt! Daar gaat deze hele topic niet over, dus gewoon daarmee kappen.
GOT wordt steeeeeeeeeeeeeds saaier....maybe eens gaan denken aan ander MOD beleid? Of gewoon alle non-technical zooi eruit gooien, en dat overlaten aan FOK :?
Ga maar meteen naar Fok als het hier niet bevalt. Ik ben nog veel te aardig dat ik je niet meteen waarschuw :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 11-10 15:19
Tjah, scootertjes zijn nou eenmaal vervelende apparaten. Zit hier dagelijks in de herrie van die mislukte brommertjes met pubertjes erop. Dus ja, dan kun je niet verwachten dat ik blij ben met die rotdingen. Anderzijds is dat geen rede om jullie gezellige topicjes te verprutsen.

Kunnen jullie niet es een knappe uitlaat op die naaimachines zetten? Ik wordt gek van die herrie.

En als je dan zo'n intelligent topic als dit opent ga ik scooters en hun eigenaren niet in ene aardiger vinden.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, jij bent een irritante drol.

nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 18:12 schreef Nelske het volgende:

[..]

En nu doe je het dus weer :(
Kinderachtige replies ga je maar in de HK of op Fok! geven. De eerst volgende levert je een waarschuwing op!

Jij bent degene die hier continu aan het blaten bent over het feit, dat je automobilisten wel eens aanpakt! Daar gaat deze hele topic niet over, dus gewoon daarmee kappen.
[..]

Ga maar meteen naar Fok als het hier niet bevalt. Ik ben nog veel te aardig dat ik je niet meteen waarschuw :{
Zeg toch dat de NON-Technical zooi hier steeds gaarder wordt! Het technische gedeelte is en blijft een topper :Y)

Maar ik trek me handen al af van dit topic hoor.....ben wel erg bang voor een OW namelijk!! Moet er niet aan denken :'(

Ik laat de automobilisten aanhangers weer hun woordje spreken!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 18:15 schreef Spike het volgende:

nofi
Woei en jij hebt een Officiele Waarschuwing bij deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Op zondag 07 juli 2002 18:15 schreef Spike het volgende:

nofi
TNX *D ....ik waardeer het zeer!

Damn...maar jij hebt met 1 post een OW :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 18:16 schreef Nelske het volgende:

[..]

Woei en jij hebt een Officiele Waarschuwing bij deze!
was over topicstarter.

Hij zit altijd overal over te zeuren, en als iemand anders het doet moeten ze opzouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Mensen, we dwalen een beetje af waarom het nou eigenlijk om gaat.

Twee dingen;

Ten eerste, als iemand een serieus topic over scooters of wat daaraan verwant ligt, opent, dan mag je verwachten dat de mensen ontopic replyen. Houden ze niet van scooters en komen ze er alleen maar om degenen die het wel leuk vinden af te zeiken, dan moeten ze gewoon uit zulke topics wegblijven.

Zie je dat gebeuren, schop dan ff een modje, en die zal daar wat aan doen (mits het terecht is enzo).

Tweede punt waar het hier ook een beetje om gaat; sommige mensen reageren (en best terecht) op het feit dat mensen hem belachelijk snel opvoeren. Maar er zit wel een verschil hoe je dat brengt. Als je terloops zegt hoe hard ie loopt is er op zich weinig reden tot flamen. Het wordt al anders als je topic daar speciaal over gaat of duidelijk loopt te patsen over de snelheid van je scooter.

Als je iets wil zeggen over het gedrag wat sommige scooterrijders hebben, dan open je daar maar een nieuw topic over. Dan kunnen diegenen die scooters leuk vinden gewoon verdergaan in hun topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 07 juli 2002 18:14 schreef nigelator het volgende:
Tjah, scootertjes zijn nou eenmaal vervelende apparaten. Zit hier dagelijks in de herrie van die mislukte brommertjes met pubertjes erop. Dus ja, dan kun je niet verwachten dat ik blij ben met die rotdingen. Anderzijds is dat geen rede om jullie gezellige topicjes te verprutsen.

Kunnen jullie niet es een knappe uitlaat op die naaimachines zetten? Ik wordt gek van die herrie.

En als je dan zo'n intelligent topic als dit opent ga ik scooters en hun eigenaren niet in ene aardiger vinden.
kijk zo'n post binnen zo'n topic zou een mooi voorbeeld zijn van replies die ik dus 'not done' vind. ;)

Er zijn mensen die het nodig vinden die mening te spuien in scootertopics, en dat is belachelijk. Hetzelfde als bijv heel hard gaan lopen verkondigen dat je trance vindt zuigen binnen een leuk topic over trance ofzo.

Wil niet zeggen dat je je mening niet kwijt mag ofzo, maar ik vind het gewoon loos om in zulke topics op die manier te gaan zitten verkloten (want je veroorzaakt alleen maar frustratie en helpt discussies om zeep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:55

[..]

Dit bedoel ik nou met dat generaliseren! En BTW...scooterrijders kicken er meestal alleen maar op als auto's ASO rijden (ik wel :P ) ik ga dan juist de automobilist meer irriteren! (Vooral die gasten die je bij het stoplicht "PROBEREN" in te halen :o ..die zijn het leukst!!!!!)

Het nadeel van scooterrijders is dat ze nogal puberaal zijn.
Ze zijn amper 16jaar, en dat merk je dus veelal duidelijk.

Maar goed, ik weet alweer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dit gaat nergens meer naartoe zo.

Men kan er trots op zijn dat men deze topic om zeep geholpen heeft :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.