Toon posts:

Extra kpn Lijn (wat kost dat ?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb een vraag er was hier nooit breedband beschikbaar maar nu kijk ik op maxdsl.nl en komt het volgende daar te staan:

Max Broadband is beschikbaar in uw regio!!

Op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) de spraakdiensten van KPN Telecom behouden is helaas nog niet mogelijk. BBned werkt de komende maanden hard aan deze linesharing optie. Een betrouwbare planning is helaas op dit moment nog niet te geven voor uw regio.

Dus dat betekend dat ik een extra lijntje naar mijn huis moet hebben. weet iemand daar de kosten van ???

Mvg, Martijn Koster

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit kan je toch gewoon bij kpn.com uitvogelen?
Daar staan de tarieven voor een extra analoge lijn en de aansluitkosten wel, neem ik aan.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 14:57 schreef blackd het volgende:
Dit kan je toch gewoon bij kpn.com uitvogelen?
Daar staan de tarieven voor een extra analoge lijn en de aansluitkosten wel, neem ik aan.
Ik kon het niet vinden op de site

• blackd
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 15:01 schreef Timespot het volgende:

[..]

Ik kon het niet vinden op de site
Nou vooruit.

KPN.com -> Prive -> Tarieven thuis -> Abonnementen en aansluitingen -> Uw gewone aansluiting -> Wat kost uw gewone aansluiting
Eenmalige entreekosten gewone aansluiting:

Het entreegeld voor het aansluiten van een 'gewone telefoon' bedraagt € 45,- (incl. BTW).
Abonnementsvormen:

• BelBasis, voor als u vooral overdag belt. U betaalt een lager bedrag aan abonnementskosten
• BelPlus, voor als u vooral 's avonds en in de weekeinden belt. Hiermee belt u 's avonds en in de weekeinden tot zo'n 25% goedkoper dan met het standaard daltarief
• BelBudget, vooral al u niet vaak belt en vooral bereikbaar wilt zijn. U betaalt een zeer laag abonnementsbedrag, de gesprekskosten liggen fors hoger
code:
1
2
3
4
De abonnementskosten per maand:

BelBasis  BelPlus  BelBudget  
gewone aansluiting € 16,43   € 18,72  € 9,05

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 15:05 schreef blackd het volgende:

[..]

Nou vooruit.

KPN.com -> Prive -> Tarieven thuis -> Abonnementen en aansluitingen -> Uw gewone aansluiting -> Wat kost uw gewone aansluiting
[..]

[..]
code:
1
2
3
4
De abonnementskosten per maand:

BelBasis  BelPlus  BelBudget  
gewone aansluiting € 16,43   € 18,72  € 9,05
maar worden er dan geeen kosten berekend voor een extra aansluiting naar je huis toe er zal toch een ectra ijn moeten worden getrokken

• blackd
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 15:17 schreef Timespot het volgende:

[..]

maar worden er dan geeen kosten berekend voor een extra aansluiting naar je huis toe er zal toch een ectra ijn moeten worden getrokken
Dat ligt er denk ik aan of er nog capaciteit is in de lijn die je nu hebt. Daar zal KPN zelf wat over moeten zeggen denk ik. Het lijkt mij verstandiger om dan contact op te nemen met KPN zelf.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 15:21 schreef blackd het volgende:

[..]

Dat ligt er denk ik aan of er nog capaciteit is in de lijn die je nu hebt. Daar zal KPN zelf wat over moeten zeggen denk ik. Het lijkt mij verstandiger om dan contact op te nemen met KPN zelf.
en dan nog heb de topicstarter kans dat die het niet krijgt >:)
omdat KPN het vertikt die lijn aftestaan aan uhm de andere aanbieder :)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Op zondag 07 juli 2002 17:31 schreef Dannyke het volgende:

[..]

en dan nog heb de topicstarter kans dat die het niet krijgt >:)
omdat KPN het vertikt die lijn aftestaan aan uhm de andere aanbieder :)
Hehe. Maar dat moeten ze wel.... >:)
Pagina: 1