Ik heb net een toetsenbord gemold en zoek er nu 1 met spoed. Ik woon in Nijkerk en als je niet te ver woont en je hebt er 1 liggen voor mij please mail me dan
OH is niet de plek om oproepen te doen. Wil je een overzicht van alle lervanciers kan je kijken bij de Shop Survey, hier staan ook netjes de adressen bij.
'Spoed!' topics hebben zowiezo kans op een slotje btw, en het is zondag, dus alle winkels zijn toch dicht
'Spoed!' topics hebben zowiezo kans op een slotje btw, en het is zondag, dus alle winkels zijn toch dicht
Hij vraagt daarom ook niet om een winkelOp zondag 07 juli 2002 14:32 schreef Aikeleer het volgende:
OH is niet de plek om oproepen te doen. Wil je een overzicht van alle lervanciers kan je kijken bij de Shop Survey, hier staan ook netjes de adressen bij.
hij wil van een sociale medetwiekert een TB lenen
wat is bloedspot?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik dacht eerst aan een toetsenbord met spot(vlek) met bloed eropOp zondag 07 juli 2002 14:37 schreef BaRF het volgende:
wat is bloedspot?
Lelystad dichtbij genoeg? Zo ja, heb ik een (normaal Compaq) toetsenbord voor je.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
mja ga naar een winkel ofzo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()