Toon posts:

ISDN Aansluiten ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

ik wil zelf ISDN gaan aansluiten maar nu heb ik een vraagjuh. Ik heb NT1 kastje en een Webvox. Verder heb ik 2 analoge telefoons dus wilde ik die aansluiten op Webvox. Maar als dat is gebeurd en als ik de Webvox aansluit of het NT1 kastje blijft er bij het NT1 kastje nog een poort open.

Nou was mijn vraag heb ik nu alles goed gedaan of moet die 2e poort van het NT1 kastje ook bezet zijn ??

Alvast bedankt

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoeft niet perse, maar wat moet dit in [forum=10] :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

-->IT

Verwijderd

Topicstarter
Dus de andere poort zit er eigenlijk voor niks in mij geval ?? Die Webvox zorgt ervoor dat Bellen/internetten te gelijk kan als ik het goed begrijp ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 14:39 schreef totaldanny het volgende:
Dus de andere poort zit er eigenlijk voor niks in mij geval ?? Die Webvox zorgt ervoor dat Bellen/internetten te gelijk kan als ik het goed begrijp ?
Die andere poort is voor als je nog een ISDN apparaat wilt aansluiten, bijvoorbeeld een ISDN adapter om te kunnen internetten.
Je webvox zorgt er idd voor dat je al 2 dingen tegelijk kan doen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
bedankt !!!!!

Verwijderd

De Webvox is een combinatie van een ISDN adapter, D/A covertor en centrale voor 2 analoge toestellen. Zoals jij het nu hebt aangesloten is, mits alles werk, in orde.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

webvoxjes hebben nog wel eens de neiging om uit te vallen, als je zelf altijd bereikbaar wilt zijn/wilt kunnen internetten, sluit je je foon dan aan op de NT1 (heb ik dus ook gedaan..)
Leer alvast maar dat je de webvox kunt resetten door effe de stroom eraf te halen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 19:28 schreef 2Dutch het volgende:
webvoxjes hebben nog wel eens de neiging om uit te vallen, als je zelf altijd bereikbaar wilt zijn/wilt kunnen internetten, sluit je je foon dan aan op de NT1 (heb ik dus ook gedaan..)
Leer alvast maar dat je de webvox kunt resetten door effe de stroom eraf te halen :P
Idd, de stroom deraf. Hier ook regelmatig dat t niet werkt. Hebben nu ook een quotrofox 2 (oud model dus) maar die heeft tot dusver nog geen kuren. Nu hopen dat dat zo blijft.
Pagina: 1