Een file op de A12 is nooit grappig...
Heb je wel de VMWare tools geinstalleerd? Staat je muis wel in de Device Manager?Op zondag 07 juli 2002 14:18 schreef MrHighStone het volgende:
Volgens mij heb ik er ooit wel eens iets van gehoord/gelezen, maar mijn Logitecg cordles mouseman optical wil niet erg scrollen in een virtuele windows98 machine (VMWare). Ook de duimknop krijg ik niet werkend.
Iemand een idee?
Verwijderd
Denkt dat je de de standaard muisdrivers heb geinstalleerd, je moet dan even logitech drivers installeren en dan zou het weer moeten werken
Helaas dat dacht ik ook.
De VMWare tools zijn geinstalleerd, en ook in de device manager verschijnt er een muis (de std vmware muis). Deze verwijderd en de logitech drivers geprobeerd. Helaas... Dat ging dus niet. Niemand hier met een vergelijkbaar probleem?
De VMWare tools zijn geinstalleerd, en ook in de device manager verschijnt er een muis (de std vmware muis). Deze verwijderd en de logitech drivers geprobeerd. Helaas... Dat ging dus niet. Niemand hier met een vergelijkbaar probleem?
Het is een wat late reactie, maar voor diegenen die hier ook last van hebben het volgende.
Op een gegeven moment heb ik de muis aan de usb poort gehangen in plaats van de ps/2 poort en guess what? Er kan weer gescrold worden!
Nu nog het waarom...
Op een gegeven moment heb ik de muis aan de usb poort gehangen in plaats van de ps/2 poort en guess what? Er kan weer gescrold worden!
Nu nog het waarom...