Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het online kopen van een laptop bij dell.nl? hoe gaat dan alles met de garantie en dat soort dingen?
Je kan Dell toch alleen maar online kopen!? Ja, of je moet ze bellen voor een bestelling, maar dat is nog verder van huis.
American Express vraagbaak
Verwijderd
Bij mij ging dat goed, Een week na het ontvangen van het te betalen bedrag door Dell stond er een vrachtwagen op de stoep met een mooie nieuwe Inspiron 4100... 
Garantie weet ik nog niets van aangezien er tot nu toe nog niets mis mee is...
Garantie weet ik nog niets van aangezien er tot nu toe nog niets mis mee is...
DELL desktops gaan minder snel stuk dan DELL laptops. Maarja, laptops gaan zo en zo sneller kapot dan towers.
Zeer goede ervaring met DELL aankoop. Ik heb mijn desktop bijna 3 jaar geleden gekocht met drie jaar garantie (2 jaar verlengde garantie, 1 jaar garantie on-site). Desktop heeft tot nu toe drie problemen gehad:
Eerste jaar (on-site):
1 - videokaart kapot (die-hard gamer), binnen korste keer staat een monteur van getronics voor de deur om die kaart om te switchen (on-site)
2 - MPEG decoder kaart ging stuk, add 1.
Tweede jaar:
- geen probleem...
Derde jaar:
3 - Harddisk had bad sectors, binnen 4 dagen nieuwe harddisk opgestuurd gekregen.
Ik ben zo te vreden met DELL, dat ik verleden week weer een DELL desktop heb besteld.
Zeer goede ervaring met DELL aankoop. Ik heb mijn desktop bijna 3 jaar geleden gekocht met drie jaar garantie (2 jaar verlengde garantie, 1 jaar garantie on-site). Desktop heeft tot nu toe drie problemen gehad:
Eerste jaar (on-site):
1 - videokaart kapot (die-hard gamer), binnen korste keer staat een monteur van getronics voor de deur om die kaart om te switchen (on-site)
2 - MPEG decoder kaart ging stuk, add 1.
Tweede jaar:
- geen probleem...
Derde jaar:
3 - Harddisk had bad sectors, binnen 4 dagen nieuwe harddisk opgestuurd gekregen.
Ik ben zo te vreden met DELL, dat ik verleden week weer een DELL desktop heb besteld.
Gadgets: [Canon Ixus-50], [Nokia N95 + Emtac Trine II GPS], TV: [Philips 32pf9731], PC: [Medion MD8833], [Asus P5K Premium + E6600]
Verwijderd
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Dell. Ik heb nu vijf computers (3 desktops en 2 laptops) gekocht bij Dell en nog nooit problemen mee gehad. Eén Dell Dimension is nu iets van 6 jaar oud en zelfs daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, tenminste geen hardware problemen
Ik vind de site erg overzichtelijk en de service is goed. Als je het 'eng' vindt om je computer via het internet te kopen kun je hem ook via de telefoon bestellen. Je kunt dan ook gebruik maken van de internet kortingen enzo...(moet je wel de code op internet onthouden) Gewoon doen dus!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()