Toon posts:

werkgehuegen erbij en computer uit:)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heys mensen,

nou ik heb ff het vogende probleempje...
ik heb 128 mb sdra mgeheugen in mijn compu en wou er 128 bijzetten...maar dat gaat niet helemaal goed:)
ik heb her erin gezet en de computer starte eerst niet op...ff wat dingen gedaan en nu wel maar als ik win xp opstart valt ie naar ongeveer 2 minuten uit en start ie opnieuw op...ik denk dat ie te warm word...maar hoe stel ik het in dat het niet meer gebeurt? of wat moet ik doen...

ik heb een asus a7v mobo
en ik heb er inzetten: 128mb van Xelo (dubbelzijdig) en wou erbij zetten 128mb Vm (enkel)

heb er niet heel veel verstand van dus hou het simpel aub:)

Verwijderd

geheugen brak :?

Verwijderd

Topicstarter
neee,als ik er eentje in doe, doen ze het wel..

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 13:58 schreef Dikkie het volgende:
neee,als ik er eentje in doe, doen ze het wel..
dan is de combinatie van die twee modules waarchijnlijk niet helemaal lekker, kijk even of je mobo dubbelzijdig en enkelzijdig gelijktijdig in die sloten kan hebben

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Beide dezelfde snelheid? En probeer eens te searchen of enkel en dubbel zijdig samen gaan. Je hoort nog wel eens dat dat mis gaat. Al hoewel eerst doet 'ie 't en na 2 min niet meer.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Die combo gaat nie werken. Snelheid verschilt van elkaar.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
hmm zijn allebei 133
maare hoe moet ik precies opzoeken of mijn mobo dat kan?

• Fireman

Fireman

Op zondag 07 juli 2002 14:02 schreef Dikkie het volgende:
hmm zijn allebei 133
Boekje?

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat is dan lekker fucked up...iemand nog gehuegen kopen? :)

Verwijderd

hmm zijn allebei 133
boekje lezen :? of anders de pdf van je mobo downloaden als je hem niet hebt

Verwijderd

Topicstarter
boekje? pff nee:) this mijn 2e computer en die is al wel bijna pfff 2 jaar oud:) en zo goed boekjes bewaren doei k ook weer niet helaas...ik ga wel ff zoeken op asus site..

• Fireman

Fireman

hmm dat is dan lekker fucked up...iemand nog gehuegen kopen? :)
Niet zo gauw opgeven, even door tweaken :) Is ruilen geen optie bij de zaak waar je het geheugen gehaald hebt?

Verwijderd

Topicstarter
oh ik geef ook niet op hoor..alleen meestal als ik het niet opgeef met een klein iets...ga ik door en daardoor mol ik weer iets groters ....en op een gegeven moment doet niks het meer :)

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 14:03 schreef Dikkie het volgende:
boekje? pff nee:) this mijn 2e computer en die is al wel bijna pfff 2 jaar oud:) en zo goed boekjes bewaren doei k ook weer niet helaas...ik ga wel ff zoeken op asus site..
bij asus kun je altijd de pdf downloaden van je mobo

• CrimInalA
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
timings van beide modules verschillen waarschijnlijk .
ga in je bios en stel als cas 3-3-3 in (traagste timings) . als dat werkt , dan kan je eventueel 2-3-3 proberen .

zijn de modules van hetzelfde merk ? op welke fsb draaien ze ?

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik denk dat het beste is dat ik ff mijn geheugen omwissel voor dubbelzijdig:) dan hoefi k niet te gaan kloten en dan is het ook opgelost:)

Verwijderd

Topicstarter
ze zullen toch niet zo moeilijk doen bij vobis?:) of zullen ze daar geen dubbelzijdig hebben?

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 14:10 schreef Dikkie het volgende:
ze zullen toch niet zo moeilijk doen bij vobis?:) of zullen ze daar geen dubbelzijdig hebben?
ik wens je veel suc6 bij vobis, grootse kut zaak van nederland. lui doen moeilijk weten nergens iets van, en ze proberen je te naaien + ze zijn veelste duur

Verwijderd

Topicstarter
yeah i know...maar dit geheugen scheelt niet zo heel erg in prijs overal...en tja via internet is goedkopen maar dan komen er toch weer verzendkosten bij dus ben ik uiteindelijk weer even duur uit...

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 14:14 schreef Dikkie het volgende:
yeah i know...maar dit geheugen scheelt niet zo heel erg in prijs overal...en tja via internet is goedkopen maar dan komen er toch weer verzendkosten bij dus ben ik uiteindelijk weer even duur uit...
hoe dan ook, probeer even de bovenstaande mogelijkheden, en anders ruil hem om, dan moet het goed komen :)

Verwijderd

het kan ook goed een voedings probleem zijn ik had eerst mijn pc (zie zig) op 200 watt lopen en k had hetzelde probleem toen heb ik maar een 350 watt gekocht en toen ging het goed :) dus michien werkt dat

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 14:12 schreef XenoDaSouljah het volgende:

[..]

ik wens je veel suc6 bij vobis, grootse kut zaak van nederland. lui doen moeilijk weten nergens iets van, en ze proberen je te naaien + ze zijn veelste duur
valt wel mee tegenwoordig :) goede service hier nu en prijs is ook niet overdreven hoger als je snel iets moet hebben :)
Pagina: 1