[OC] Athlon XP unlocken met Tip-Ex?

Pagina: 1
Acties:

• UTerror
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik zou graag mijn AMD Athlon XP 1800+ unlocken, maar ik heb niet direct thermal paste hier in huis liggen. Denk je dat ik Tip-Ex zou kunnen gebruiken als gap-filler? (want dat heb ik WEL liggen :P )

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 19:42
Op zondag 07 juli 2002 13:32 schreef UTerror het volgende:
Ik zou graag mijn AMD Athlon XP 1800+ unlocken, maar ik heb niet direct thermal paste hier in huis liggen. Denk je dat ik Tip-Ex zou kunnen gebruiken als gap-filler? (want dat heb ik WEL liggen :P )
geleid tip-ex dan? :?

• UTerror
Het mag juist NIET geleiden :)

Het moet dienen als gap filler, dus niet om de bruggen te verbinden, maar om die gaatjes te vullen. Om de bruggen te verbinden, zal ik wel zilverlijm gebruiken.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:17

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

check eerst met een simpel lampje opstelling of die tip ex wel geleidt.
er zitten wel metalin in tipp ex dacht ik. maar weet het niet zeker, het spul wil ok wel eens barsten enzow, niet helemaal top idee als je het mij vraagt

• UTerror
Welke gap filler zou jij me dan aanraden?

Verwijderd

Lijm ofzo?

• UTerror
Heb nogal wat verhalen gehoord van mensen die met lijm hun CPU naar "CPU-heaven" gestuurd hebben :(

• UTerror
Thermal paste, waar kan je dat krijgen? Buiten computerwinkels natuurlijk :P

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 07 juli 2002 13:55 schreef UTerror het volgende:
Heb nogal wat verhalen gehoord van mensen die met lijm hun CPU naar "CPU-heaven" gestuurd hebben :(
Nee hoor werkt goed, je hebt alleen geen garantie meer.

Tip-ex geleid niet en kan je weghalen zodat niemand het ziet dat jij je cpu had geunlocked

iStockphoto

• UTerror
Ik zie bij je specs dat jouw CPU unlocked is. Heb je het zelf met Tipp-Ex gedaan?

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op zondag 07 juli 2002 14:22 schreef UTerror het volgende:
Ik zie bij je specs dat jouw CPU unlocked is. Heb je het zelf met Tipp-Ex gedaan?
Nee met superlijm
Je krijgt het met moeite weg, laatst nog gedaan omdat ik d8 dat me cpu naa de hemel was. Ik moeilijk doen, doet die cpu het gewoon nog ARG

Dus nu niet meer unlocked, maar ik koop wel een keer tipp-ex om het weer te doen

iStockphoto

• UTerror
K, thanx. Ik zal het dan ook eens proberen met Tipp-Ex, want ik vind die garantie behouden toch wel redelijk belangrijk :P

Verwijderd

Als jij jouw CPU om zeep helpt bij het unlocken dan zien ze dat toch wel hoor, de garantie is dan al naar de kut. En ik vind het ook niet eerlijk tenopzichte van AMD dat je gaat zitten overclocken en als het dan fout gaat je geld terug vragen. Volgens AMD krijg je alleen garantie als je kan aantonen dat het spontaan gebeurt (maar dat doen ze dus bijna nooit)
Pagina: 1