Alternatief voor @home???

Pagina: 1
Acties:

• M2B
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:43
Wie kent er een goed altenatief voor @home (geen Maxstream kan bij ons niet :( ).

THNX

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
*DSL, Chello :?

• M2B
Waar @home is kun je GEEN Chello

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:51
en is er ook geen vorm van adsl te krijgen bij jullie?

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Op zondag 07 juli 2002 13:34 schreef M2B het volgende:
Waar @home is kun je GEEN Chello
daar is dus je antwoord als er geen adsl is dan houd het op
je kunt ook nog gewoon via 56k verder gaan ;)

• InfoTracer
  • Laatst online: 10-08 21:51
of isdn natuurlijk ;)

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Da's nou net het probleem van die achterlijke monopolie-positie van die kabelaars |:(

En de regering doet niks :r

Trouwens met Chello ben je echt niet beter uit als met @home.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
* pven wilde dat ie @home had ...
(Kabelfoon budget is ook niet alles :'()

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26

Wildfire

Joy to the world!

Je kunt dus @Home nemen. Doen dus!

Ik zou niets anders meer willen. Voor 45 euro per maand 450 kilobyte/sec download zonder downloadlimiet.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een goed alternatief voor @home en ADSL kan niet? Uhm? Geen alternatief in dat geval?

Verwijderd

Waarom zou je weg willen bij Athome ? :)
ben je stout geweest en hebben ze je kabeltje er uitgetrokken? >:)
Op zondag 07 juli 2002 17:14 schreef LOLBROEK het volgende:

[..]

Dat wil ik ook ff weten
daarom vraag ik ook :o

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 16:52 schreef Dannyke het volgende:
Waarom zou je weg willen bij Athome ? :)
ben je stout geweest en hebben ze je kabeltje er uitgetrokken? >:)
Dat wil ik ook ff weten

• M2B
bIJ @HOME IN MIJN DORP IS HET GEWOON KUT BIJNA IEDEREEN HEEFT @HOME EN JE MOET BLIJ ZIJN ALS JE MET MEER ALS 10 KB/S KUNT DOWNLOADEN DAAROM WIL IK ER VAN AF

• Brakius
  • Laatst online: 10-08 16:07
Is het niet zo dat je een jaarabonnement bent aangegaan met @Home? Wanneer loop jouw abbo af?

Heb je ook snelheden van je concurrenten (mede internetters via @Home) gemeten? Zijn die snelheden ook zo traag? Er is ook een patch om de snelheid iets te verhogen. Zie ook wwww.troublesathome.nl.

's Nachts is het sneller: als je grote dingen wilt downloaden, doe het 's nachts!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:00 schreef M2B het volgende:
bIJ @HOME IN MIJN DORP IS HET GEWOON KUT BIJNA IEDEREEN HEEFT @HOME EN JE MOET BLIJ ZIJN ALS JE MET MEER ALS 10 KB/S KUNT DOWNLOADEN DAAROM WIL IK ER VAN AF
Schreeuw niet ZO !!!

Bel gewoon @home ff op of ze het kunnen na kijken... normaal is het echt wel wat sneller ook al zit de hele buurt te inetten.

• M2B
Op zondag 07 juli 2002 15:06 schreef Wildfire het volgende:
Je kunt dus @Home nemen. Doen dus!

Ik zou niets anders meer willen. Voor 45 euro per maand 450 kilobyte/sec download zonder downloadlimiet.
Is dus niet als je meer als 15 G/byte per maand download heb je een gele kaart te pakken, staat in de kleine letertjes van het contract.

• M2B
Op zondag 07 juli 2002 20:04 schreef mgfun het volgende:

[..]

Schreeuw niet ZO !!!

Bel gewoon @home ff op of ze het kunnen na kijken... normaal is het echt wel wat sneller ook al zit de hele buurt te inetten.
ik schreeuw niet capslock stond aan zag ik pas roen alles getypt was :D

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 07 juli 2002 20:04 schreef M2B het volgende:
Is dus niet als je meer als 15 G/byte per maand download heb je een gele kaart te pakken, staat in de kleine letertjes van het contract.
Simpelweg niet waar.
Er is een FUP, meer niet. Er staan geen concrete cijfers in.
Op zondag 07 juli 2002 20:00 schreef M2B het volgende:
Schreeuw niet zo aub, iedereen kan hier prima lezen.

• Brakius

[..]

15 Gb? Das het onzin. Ze willen niet dat je 's avonds in drukke momenten aan het downloaden bent. Wanneer je het 's ochtends of 's nachts doet is het onbeperkt!!! Zelf download ik tussen de 60-80 gb per maand als het niet meer is. Maar altijd 's nachts of 6:30 's ochtends (voordat ik naar mijn werk ga) zodat ik geen abuse mailtje krijg.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 20:07 schreef Brakius het volgende:

[..]

15 Gb? Das het onzin. Ze willen niet dat je 's avonds in drukke momenten aan het downloaden bent. Wanneer je het 's ochtends of 's nachts doet is het onbeperkt!!! Zelf download ik tussen de 60-80 gb per maand als het niet meer is. Maar altijd 's nachts of 6:30 's ochtends (voordat ik naar mijn werk ga) zodat ik geen abuse mailtje krijg.
Hoe groot is jou HD :?

• Brakius
Op zondag 07 juli 2002 20:08 schreef mgfun het volgende:

[..]

Hoe groot is jou HD :?
Ik heb 4 hd's, namelijk 1 raid 2x 80 = 160gb, eentje 40 gb en nog eentje van 60 Gb.
Is dus 260 gb.

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 11:34
Hey, pven, waar woon jij dan ergens? Klundert/Zevenbergen? Anders kun je vast wel een beter abbo dan Kabelfoon Budget krijgen!

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-08 12:59

maontje

better off Playing

Hum misschien is @home basis iets voor je..

Maar zoals somige al gezegd hebben gewoon ff bellen met die gasten.. Willen soms wel eens wat goed doen daar op die helpdesk...

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24
[..]

Schreeuw niet zo aub, iedereen kan hier prima lezen.
Iedereen behalve JIJ, want in de post boven die van jouw zeggen ze het zelfde als wat jij hier zegt! |:(

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Op zondag 07 juli 2002 23:58 schreef maontje het volgende:
Hum misschien is @home basis iets voor je..

Maar zoals somige al gezegd hebben gewoon ff bellen met die gasten.. Willen soms wel eens wat goed doen daar op die helpdesk...
doe idd eens een snelheidstest. bij jouw thuis. en bij andere mensen in jouw woonplaats. is het allemaal brak. dan moet je natuurlijk massaal gaan klagen.

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 08 juli 2002 00:04 schreef WernerV het volgende:
Iedereen behalve JIJ, want in de post boven die van jouw zeggen ze het zelfde als wat jij hier zegt! |:(
Oei, maar dat is erg zeg, zeker als je beseft dat er wel 2 hele minuten tussen de posts zaten. Ja dat maakt mijn post idd wel heel erg |:(. Oei oei oei, iemand dubbel erop wijzen dat schreeuwen vervelend is, oei.

[sub] * IceStorm heeft maar wat sarcasme gebruikt [/sub]

• Wildfire
  • Laatst online: 01:26

Wildfire

Joy to the world!

[..]

Zit niet zo te kwatsen. @Home heeft geen downloadlimiet maar een Fair Use Policy. En die verschilt dus zo ongeveer per netwerksegment.

Het grote struikelpunt voor veel abonnee's is nou juist dat @Home weigert concrete getallen te vermelden betreffende de FUP. Ze willen gewoon niet zeggen hoeveel gig per dag/week/maand ze acceptabel vinden. En dan kom jij opeens aan dat het al in hun voorwaarden zou staan! Da's pas een goede grap!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Nogges
  • Laatst online: 11-08 07:50

Nogges

want 1 keer is nooit genoeg!

Op zondag 07 juli 2002 13:51 schreef svdmeer het volgende:
Da's nou net het probleem van die achterlijke monopolie-positie van die kabelaars |:(

En de regering doet niks :r

Trouwens met Chello ben je echt niet beter uit als met @home.
Even een opmerking. Er is officieel geen monopolie. Het feit ligt er alleen dat UPC en Essent de kabelnetwerken bezitten. En deze dus ook moeten onderhouden. Wettelijk is bepaald dat zij hun netwerken wel open moeten stellen voor andere partijen (zie hier: GEEN monopolie). Die partijen moeten alleen wel betalen voor huur/onderhoud/etc. Als niemand dit wil doen, zodat er concurrentie kan komen, kunnen de kabelboeren daar moeilijk zelf op afgerekend worden toch? (btw: die betalingen zijn ook weer juridisch bepaald, zodat ze net exorbitant hoge bedragen kunnen eisen)

You iz one special kid!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vraag me af welk dorp dat dan is ?

En als je geen ADSL kan krijgen is er geen breedband alternatief, behalve sateliet, huurlijn etc.

Essent is trouwens wat betreft vrijgeven van de kabel een van de vooruitstrevende kabelboeren, zo is er in twente al een provider voor bedrijven, dat is al meer dan de meeste andere Nederlandse kabelboeren, bovendien zit kennisnet ook op de kabel en is het monopolie nog puur op de consumentenmarkt.

Bovendien heeft @Home geen officeel download limiet maar er wordt gekeken bij overlast naar de top users en aangezien op de meeste plaatsen de downloadsnelheid redelijk hoog ligt, kan dat gemiddelde ook erg hoog liggen.

Verwijderd

heb je je netwerk kaart niet op full duplex staan ? :)

en gewoon ff met @home bellen de garanderen download tussen de 1 en 2 mbit gemiddeld :)
Pagina: 1