Ik heb de Redhat 7.2 distro gedownload om is te beginnen met Linux. Nou heb ik twee files enigma-i386-disc1.iso en enigma-i386-disc2.iso.....allebei 650 mb ofzo. Maar hoe moet ik het nu installeren??? Sorry zal heel makkelijk zijn maar ik ben een onwijze n00b.
Dat je dat niet weet, is niet erg. Dat je het vraagt wel, want je had het uit de Search kunnen halen.Op zondag 07 juli 2002 13:17 schreef zonietdantochwel het volgende:
Sorry zal heel makkelijk zijn maar ik ben een onwijze n00b.
En .ISO is een CD-Image. Die zul je dus met bijvoorbeeld Nero op een CD moeten branden, waarna je vanaf die CD kan booten en Redhat installeren.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
http://www.linuxiso.org/viewdoc.php/howtoburn.html
Daar staat het uitgelegd voor allerlei progsels.
Daar staat het uitgelegd voor allerlei progsels.
Ja dat kan ZONDER cd's.
Ga naar de redhat site open de installatie manual en zorg ervoor dat je een stel bootfloppies maakt.
Die iso-files "makkelijk benaderbaar" op een fat32 schijf zetten en installeren maar.
Ga naar de redhat site open de installatie manual en zorg ervoor dat je een stel bootfloppies maakt.
Die iso-files "makkelijk benaderbaar" op een fat32 schijf zetten en installeren maar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()