[n00b] HTML + image probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 10:42
erm, om te beginnen, niet meteen beginnen met 'oh wat ben jij een n00b' :) plz ;)
ik heb eindelijk dat ps6 een béétje onder de knie, en nu had ik voor mn clansite een heel mooi *uche, ik moet toch nog ff wat tutorials doornemen* menutje gemaakt :) Is nog niet af maar daar gaat het niet om.
het 'probleem' is dat ik m niet helemáál aan de linkerkant van het frame krijg, dwz hij heeft 2-5 mm 'inspring' als je begrijpt wat ik bedoel :(
Eigenlijk wil ik dat plaatje dus tegen de kant aangedrukt hebben... Maar dat lukt me niet... Weet een van jullie daar een oplossing voor :?

En dan heb ik nog een klein vraagje: ik heb framescrolling uitgezet in de html tags, maar, als ik mn pic select en een beetje met mn muis beweeg, dan scrollt ie als t ware toch nog :/ kan ik daar niet ook iets tegen doen? :/ Behalve dan mn menutje resizen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.immortalityclan.com/~zerofrags/menu.jpg

Verwijderd

om het plaatje helemaal aan de linkerkant te krijgen, zal je de margin van de 'body' op 0 moeten zetten,
code:
1
2
3
body {
    margin: 0px;
}

voor de duidelijkheid, dit is dus CSS, als ik jou was zou ik daar in duiken, gaat je leven een stuk makkelijker maken in de nabije HTML toekomst

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-08 10:42
thx, ik had wel al een heeele mooie scrollbar gemaakt in css, maar verder was ik niet echt gekomen :)
mooi, heb ik vandaag weer wat te doen, en thx :)

Verwijderd

Ik weet zeker dat als je even (beter) had gezocht, dat je het makkelijk zelf had moeten kunnen vinden. Dit is echt basiskennis, ook met HTML kan het, zie marginwidth en marginheight in willekeurige HTML documentatie.

Dit topic is gesloten.