Toon posts:

philips 107MB monitor installeren onder win2k serv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen zit met een enorm probleem. ik krijg me monitor niet geinstalleerd onder win2k pro/server, eigenlijk elke versie ervan.
philipssite zegt dat die drivers van goed zijn. als je gaat kijken bij je monitor settings via control panel, kan ej geen selectie maken om van de default monitor af te komen en de drivers erop te zetten. hij staat gelockt(grayed out). heeft iemand een idee ? en zeg niet windows opnieuw installeren want is al eena aantal keer gebeurd.

bedankt alvast

Verwijderd

Als een Creative DVD decoder (DXR3 of hoe heet dat ding?) hebt geinstalleerd is het duidelijk waar het aan ligt. Zo niet, moet je je config even laten weten want het heeft waarschijnlijk hier mee te maken. Het klinkt vreemd maar ik heb het al meerdere keren meegemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
wat voor specs wil je weten ?
systeem : amd athlon 700
mobo: asus p7v + sound onboard
memory 128 mb 100mhz
videokaart: asus v6600 deluxe geforcde 256
2 netwerkkaarten-3com en een farralon(intel)
scsi brander, cdrom, advansys scsikaartje
philips 107mb monitor
draadloos toetsenbord die gewoon werkt.
microsoft wheel mouse.

is dat genoeg ?

Verwijderd

kon je die monitor al niet meer veranderen vanaf de eerste keer dat W2k opstarte of heb je eerst allerlei drivers veranderd en daarna pas geprobeerd om de monitor toe te voegen? Misschien dat het iets te maken heeft met drivers die niet door Microsoft gecertificeerd zijn (niet op HCL) alhoewel GeForce (nVidia) drivers naar mijn weten nooit gecertificeerd zijn (zie dxdiag-display).

Verwijderd

Topicstarter
aan het begin al geprobeerd..

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude videokaart in me pc gezet.diamond a70 ...monitor is overgeschakeld naar plug&play. heb nu eindelijk me philips kunnen installeren.
nu maar weer me geforce erin proppen
Pagina: 1