Toon posts:

UT in netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het spelen van UT in een netwerk van 3 computers, 2 desktops en 1 laptop.

Het probleem is dat het spel sneller draait op de laptop dan op de desktops, dus 1 seconde duurt op de laptop korter dan op de desktops. Nu lijkt het eroip alsof het spel 1 keer per 10 seconden o.i.d. wil synchroniseren met de andere computers. De laptop 'hangt' dan 2 seconden, waarin je wel kunt schieten maar niet meer kunt lopen. Volgens mij is dit hetzelfde probleem als [topic=445114/1/25], maar daar is nog geen oplossing voor gepost.

Wie kan mij helpen. Oh ja, de laptop is een P4 1.6 Ghz met Geforce4, dus aan de snelheid zal t wel niet liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou hoe het op te lossen is, is door de laptop de server te maken. Op die manier loopt het spel op alle pc's perfect.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dit probleem heb ik ook en de laptop op server zetten zorgt er soms voor dat het spel op de laptop veel trager is dan op de andere systeem. Je ziet al die andere mannetjes sneller rennen terwijl je zelf ook rent, dus dat is geen oplossig ... helaas...