Girotel Online Java-applet error OPLOSSING

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 22:27
Omdat ik elke keer weer dezelfde vraag zie en search een grote moeite is, ... nog eenmaal ....

Bij deze meldin": "fout bij het initialiseren van de java applet" is de oplossing erg simpel.

WIS DE COOKIES ! Dat is alles. Vul opnieuw de gegevens in en hij doet het weer als vanouds. Iets anders helpt niet. Zelfs bij de helpdesk wisten ze me dit niet te vertellen, maarja als je ziet wie daar werkt ...:'(

*D

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23

Duinkonijn

Huh?

ik heb nu voor girotel netscape draaien dat werkt ook

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

kan ook een andere bank nemen, net als ik na 1,5 jaar ellende.
Bovendien, als men geld overmaakt via girotel, moet je eerst een week wachten, terwijl elke andere bank ala minute je geld overschrijft |:(
[flame]
T^%$^&fuspostbank :r
[/flame]

• honey
Dat is niet waar. Het geld wordt na 1 dag overgemaakt. Ik heb girotel vanaf het eerste begin en nooit problemen. Zelfs de applet bug komt zelden voor.

We gebruiken ook andere banken (ING en Rabo), maar die hebben weer andere grote nadelen. Postbank is IMO gemiddeld het meest prettig.

(Ik denk dat een perfect werkende organistatie tegenwoordig niet meer bestaat. Kijk maar naar KPN, NS, etc. Kwaliteit is al lang niet meer een eerste prioriteit)
Op zondag 07 juli 2002 12:12 schreef DraiC het volgende:
Bovendien, als men geld overmaakt via girotel, moet je eerst een week wachten, terwijl elke andere bank ala minute je geld overschrijft |:(
[flame]
[/flame]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geld overschrijven van Postbank naar Postbank duurt één werkdag, van Postbank naar andere bank kan inderdaad wel eens een week duren.
[flame]
[/flame]
Ben ik het niet mee eens ... Bij de Postbank zijn 'dingen' gratis waar je bij andere banken voor moet betalen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 14:05 schreef pven het volgende:

[..]

Geld overschrijven van Postbank naar Postbank duurt één werkdag, van Postbank naar andere bank kan inderdaad wel eens een week duren.
[..]
Bedoelde ik, scuse me

Verwijderd

Ben ik het niet mee eens ... Bij de Postbank zijn 'dingen' gratis waar je bij andere banken voor moet betalen.
Niet helemaal waar: Postbankpas moet je voor betalen, Girotel moet je voor betalen. Dus de postbank gaat ook de banken achterna. Terwijl Internet Bankieren van ABN AMRO gratis is.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:23

Duinkonijn

Huh?

[..]

maar dat is omgekeerd ook

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

ik heb werkelijk nergens last van, maar zit er ook niet de godganse dag op, 5minuten is als het goed is genoeg :P
Wel beetje ouderwets dat ze maar tot 23:00 te bereiken zijn.
Heb echter nog nooit van die meldingen gezien of last gehad van andere storingen..hmm..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 18:05 schreef lucy1981 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar: Postbankpas moet je voor betalen, Girotel moet je voor betalen. Dus de postbank gaat ook de banken achterna. Terwijl Internet Bankieren van ABN AMRO gratis is.
Voor de Postbankpas moet je alleen betalen als je van de service van andere banken gebruik wilt maken (pinnen bij andere banken).
Een goede vriend van mij werkt bij de ABN (ergens in de top) en hij wist mij te vertellen dat het de banken zijn die gezamelijk de Postbank boycotten, bijv. door de Postbank op kosten te jagen en door overschrijvingen die van de Postbank komen opzettelijk te vertragen (de Postbank doet alles (via Girotel dan) dezelfde nacht nog.
Verder werkt de Postbank niet met die belachelijke valutadata!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

[..]
En juist datgene waar het in dit topic over gaat (Online Bankieren) kost bij de Postbak € 1,82 p maand.
Echt belachelijk!! Helemaal als je bedenkt dat de online-bankieren-site van de Postbank alleen van 06.00-23.00 uur geopend is. Zeg nou zelf, is toch niet normaal meer in deze tijd?

wel geinig eigenlijk, Girotel Online is de enige site waarvoor ik "lidmaatschap" betaal maar ook de enige site die ik ken met openingstijden! rare tegenstellig... :(

Wees consequent, maar niet altijd

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

[flame]
[/flame]
Dat heeft nix met de postbank te maken, zoals je merkt is het geld van giro -> giro binnen 1 dag overgeboekt. Als het geld van giro -> bank moet of andersom gaat dat via de bankgiro centrale en DIE zorgt er voor dat het geld zo'n 2-3 werkdagen "weg" blijft.... dat heeft dus helemaal NIETS met de postbank te maken.

En neej ik heb zlef geen girorekening ik zit bij de rabo en dat bevalt me perfect. *D

Ik werk toevallig wel op de Girotel helpdesk :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
cookies wissen werkte bij mij niet. net zoals temporary internet files wissen, andere virtual machine installeren, securety settings veranderen, postbank.nl trusted site maken....

meer ideeën?

Verwijderd

Opera instaleren, gedaan en geen problemen meer :).

IE is niets voor niets een Rot browser.

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 16:48
Ik heb het probleem helaas nog steeds :( Ik heb WinXP Pro en wil wel IE6 behouden. Iemand een patch?

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

[url="http://www.xs4all.nl/~hendrik0/msjavx86.exe"]http://www.xs4all.nl/~hendrik0/msjavx86.exe[/url]

een mirror met dank aan Aetje :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

En die patch doet wat?

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

iemand er ook bekend mee dat ie het niet meer doet met sun's java 1.4 plugin? Ik heb m uiteindelijk maar weer teruggezet naar 1.3.1, kon er geen oplossing voor vinden.

Localhost is where the heart is

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Op maandag 22 juli 2002 20:38 schreef Rats het volgende:
En die patch doet wat?
die instaleert java voor xp

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 20:48

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 19 juli 2002 @ 19:41:
Opera instaleren, gedaan en geen problemen meer :).

IE is niets voor niets een Rot browser.
Helaas is de score met Phoenix 0.3 tot nu toe al ook al 1 uit 1 voor de Java-applet bug...

Professionele website nodig?

• honey
Dit is wel een hele oude thread! Ook onnodig.

Slotje svp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Oudje inderdaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.