Toon posts:

USB-uitbreiding D-Bracket

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn MSI KT3 Ultra kreeg ik een D-bracket met 2 USB en 4 Diagnose-LED's. Ledjes doen het wel maar usb niet. Moet ik hier nog software of BIOS handelingen doen.
Alvast bedankt, min andere problemen hebben jullie in no-time opgelost :)(behalve internet delen, maar ik ga eerst nog wel speuren}

Verwijderd

Je moet in je Bios alle USB-poorten inschakelen (zie MOBO-boekje) Maare je hebt ze toch wel op de goed plek aangesloten?? Anders staat in je boekje waar je je D-bracket moet aansluiten in welke instelling je in de Bios moet doen!

Ice

Verwijderd

Topicstarter
Ja, volgens mij zitten de stekkertjes wel goed, maar kan in BIOS niets over de USB,s vinden en boekje ook (nog) niet. Basis USB doettut wél.....

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:45
Kijken wat er gebeurd als je het stekkertje op je Mobo omdraaite (kan dit wel :?)... Verder zou die het gewoon moeten doen, ding wordt geautodetect ook zonder driver (dat deettie tenminste hier wel...)

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Nee er mist 1 pinnetje op de stekkers, ik heb ook de MSI kt3 ultra, je kunt em dus niet verkeerd om erin doen.
Ik zou idd even in de bios kijken of je alles goed hebt gezet, anders moet je even die drivers van de MSI cd installeren voor de usb poorten!

|Specs|

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan het stekkertje er maar op één manier op, en anders zouden de LED's het ook niet doen denk ik, (of rood zijn als ze bi-polair zijn.....

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
je moet het idd in het bios enabelen. gewoon even zoeken... lijkt met toch niet zo moeilijk?

en die usb kabels gaan op kleur op je mobo, dus je moet erg n00b zijn omdat te verprutsen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben ook erg n00b op dit gebied, maar wel technisch en (voor zover ik weet) niet kleurenblind, en ik zei al: de LED's doen het wel, en het is maar één stekkertje. Ik ga gewoon doorprutsen in de BIOS (tot misschien niets het meer doet), maar vooalsnog nada!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
de LED's doen het wel, en het is maar één stekkertje{...}
D-Bracket heeft toch twee stekkers :? een voor de leds (op mijn bord voor de J4) en een voor de USB.
Check zoals gezegd je bios ff want ook daar moeten wel alle poorten voor usb opengezet worden...

edit:

kijk anders ff in je bios bij Integrated Peripherals, rechts kan je daar USB Controller instellen en de USB Legacy support

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik had een bracket die er niet bij hoort, heb nu de goeie en gaaaaan.
(maar ik ga wel die ledjes in het front bouwen, ben gek op kerstbomen)
Pagina: 1