Toon posts:

HTML in E-mail.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag het volgende doen. Ik wil een hele simpele email versturen via outlook met daarin een plaatje.
Alleen wil ik het plaatje op een webserver zetten. Dus als je dat de email opent laad hij het plaatje in vanaf een webadres.

Is dit mogelijk en zo ja hoe?

Alvast bedankt voor je antwoord

Groet,

Hans

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01
Ja is mogelijk. Gebruik Outlook Express... daarmee kun je de source van een e-mail editen. Ontwerp in notepate / dreamweaver een HTML pagina. Gebruik een plaatje met als source de url op je webserver/adres. Verzenden (eerst even naar jezelf om te testen).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 11:22 schreef The Source het volgende:
Ja is mogelijk. Gebruik Outlook Express... daarmee kun je de source van een e-mail editen. Ontwerp in notepate / dreamweaver een HTML pagina. Gebruik een plaatje met als source de url op je webserver/adres. Verzenden (eerst even naar jezelf om te testen).
Tja dat dacht ik dus ook. Maar als ik de email dan verzend dan download outlook (express) hem toch eerst nog een zet hem in de email. Dus de ontvanger hoeft hem niet meer te downloaden

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op zondag 07 juli 2002 12:02 schreef ghans het volgende:

[..]

Tja dat dacht ik dus ook. Maar als ik de email dan verzend dan download outlook (express) hem toch eerst nog een zet hem in de email. Dus de ontvanger hoeft hem niet meer te downloaden
Niet als je het absolute internet-pad opgeeft als url voor het plaatje...

[img]"http://www.mijnwebsite.nl/img/plaatje.gif"[/img]

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

1. Verkeerde forum dit hoort in SA
2. Daar is deze vraag volgens mij al veel vaker gesteld
3. Groeten hoeven niet, lees de FAQ eens.
4. == dicht. :)

Dit topic is gesloten.