Verwijderd

Topicstarter
Me speaker van me siemens sl45 ging vorige week stuk,
ik nog garantie dus ik naar de bel-company.
Krijgt ik daar een brief onder me neus die ik moet ondertekenen, daar stond in dat als de reparateur vind dat het toestel door vloeistof of val schade is kapot gegaan ik gewoon moet gaan betalen voor de kosten.
En als ik onderteken moet ik altijd betalen als de schade niet onder de garantie valt!!
Nou ik heb hem niet laten vallen of in vloeistof gelegd. Maar die gasten kunnen dat natuurlijk ook zeggen als het niet waar is want ik heb het toch ondertekend.
Ik vind het echt super raar want ze repareren het automatisch ik moet dus gewoon dokken als hun dat vinden.
En weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik me telefoon weer terug heb???

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

Duinkonijn

Huh?

een week of zo

maar dat met die garantie is standaard

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Maar 1 week bij Siemens? dacht het niet! :(
Heb zelf 2 keer 3 weken op mijn Siemens moeten wachten.
Ik kreeg em beiden keren terug zonder dat ze mij de schuld gaven van de schade, maar dat moeten ze ook niet proberen :P
Als je verzekerd bent krijg je gelukkig wel een leentoestel, dan kom je die 3 weken wel door.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 19:57
Ze doen niet zo moeilijk bij Siemens. Vriend van me vond dat zijn trilmotor iets te luidruchtig was. Ze hebben hem zonder kosten gerepareerd en hebben gelijk het beschadigde frontje vervangen.
Duur: +/- 2 weken.

Verwijderd

Topicstarter
Oh gelukkig maar!!! dan is siemens wel goed bezig!!! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al 4 jaar siemens en nu is er een keertje een stuk!!
Ik had een half jaar nokia en die ging 3x stuk!!! dus nokia gaat 24x zo snel stuk!!

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Op zondag 07 juli 2002 17:02 schreef geenkanshans het volgende:
Ik heb al 4 jaar siemens en nu is er een keertje een stuk!!
Ik had een half jaar nokia en die ging 3x stuk!!! dus nokia gaat 24x zo snel stuk!!
HA, maar Nokia wordt in een uur gerepareerd (ja echt!!), Siemens in 3 week. Dus da's 24 keer (24 keer in 3 jaar) 1 uur = 1 dag, Siemens = 3 week = 21 dagen :)
Dus Nokia is beter! :P

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

Topicstarter
ja hoor als jij je nokia weg brengt is ie binnen een uur opgestuurd naar nokia en ook weer terug,
en dan hebben ze hem ook nog gemaakt vraag me af hoe je dat doet???

Verwijderd

Topicstarter
jaja na 3 weekjes precies me phone terug een hele splinter nieuwe :)
en hoefde niks te batalen!!!
wat een helden bij siemens!!!! *D
Pagina: 1