specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
het antwoord is ja... misschien moet je in het softmenu van je BIOS nog wat instellen, multiplier is 9 en FSB 133 mhz
Verwijderd
Zie http://www.viahardware.com/faq/kt7/kt7faq.htm
Ik vermoed dat het wel moet lukken, maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken.
HTH
Volgens dit verhaal zou een Duron 1200 does moeten worden ondersteund. Even verdeerop staat echter dit:Which CPUs does my motherboard support?
This depends on which version of the motherboard you have. Support is as follows:
KT7/KT7-RAID: 100MHz (200MHz DDR) FSB processors only. Fastest processor supported is the Athlon 1400(100) - but it must have locked (disconnected) L1 bridges. AthlonXP processors are not and will not be supported. All Duron and Duron (Morgan core) processors are supported.
De Durons met snelheden >= 1 GHz zijn gebakken met de Morgan core, dus een 1200 MHz Duron heeft een Morgan core, en zou volgens deze opmerking alleen vanaf rev. 1.3 werken. Ik denk echter dat dat alleen slaat op de KT7A borden, niet de KT7 borden.The motherboard version can be identified by the bar coded sticker near the ISA slot. Likewise, according to ABIT technical support the Duron (Morgan core) is only supported on the version 1.3 of the motherboard.
Ik vermoed dat het wel moet lukken, maar durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken.
HTH
rev 1.2 of lager maakt niks uit, het enigste verschil is dat je ff moet resseten als je pc uit de stroom is geweest (kabeltje uit muur).
Ik heb hier zelfs een XP1600+ op mn kt7a dus een morgan zal ook passen.
alleen jij hebt een via 133 chipset (kt7) dus als mijn chipset (via133a) al niet helemaal de morgan ondersteund, dan ben ik bang dat die van jouw al helemaal niet word ondersteund.
(btw verschil tussen rev. 1.0 --> 1.2 en rev1.3 is 0,3 sec ff niks doen bij t opstarten
)
Ik heb hier zelfs een XP1600+ op mn kt7a dus een morgan zal ook passen.
alleen jij hebt een via 133 chipset (kt7) dus als mijn chipset (via133a) al niet helemaal de morgan ondersteund, dan ben ik bang dat die van jouw al helemaal niet word ondersteund.
(btw verschil tussen rev. 1.0 --> 1.2 en rev1.3 is 0,3 sec ff niks doen bij t opstarten
even voor al duidelijkheid ik heb een kt7 raid dus geen kt7a.
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
De multiplier is het probleem niet. De Morgan draait gewoon 12* 100. Dat zou dus kunnen. Ik heb bij een vriend met een KT7-R een Athlon XP 1700+ geprobeerd. Ging goed, als je de computer elke keer als je startte uit de stroom trok.
Pagina: 1