sowieso is 98 SE sneller dan dan ME
mijn tip: steek er wat meer geheugen in, en zet er windows 2000 op
mijn tip: steek er wat meer geheugen in, en zet er windows 2000 op
Ik heb geen zin om aan zo'n oud lor nog geld uit te gaan geven, dus het moet gewoon redelijk draaien met de huidige configuratie.
Verwijderd
400 mhz is ook snel genoeg voor XP
ik draai hier op een 450 XP en het draait als een zonnetje.
Mocht je je geheugen zo houden, dan kun je zonder problemen 98 se draaien, voor ME heb je dacht ik 64 mb ram nodig.
Voor windows Xp 128 mb ram minimaal.
ik draai hier op een 450 XP en het draait als een zonnetje.
Mocht je je geheugen zo houden, dan kun je zonder problemen 98 se draaien, voor ME heb je dacht ik 64 mb ram nodig.
Voor windows Xp 128 mb ram minimaal.
XP loopt ook al met 64 MB RAM
ik zou toch eens windows 2000 proberen, als dat te traag gaat kan je nog steeds windows 98 erop zetten
ik zou toch eens windows 2000 proberen, als dat te traag gaat kan je nog steeds windows 98 erop zetten
Standaard advies van mij voor zo'n config is WIN98SE, als je er wat geld voor over hebt (wat je niet hebt begrijp ik) zou ik er meer geheugen in drukken en XP er op zetten, is het best wel waard! (ik had een Celly366 ofzo met 256MB en WINXP draaide als een trein!)
ff zoeken :):
Minimale systeemeisen zijn dus...
Het wordt dus zeer krapjes met windows 2000. Ik zou win98se nemen en niet al te moeilijke dingen doen met de laptop
Minimale systeemeisen zijn dus...
code:
1
2
3
4
| Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU Memory 64 megabytes (MB) of RAM recommended minimum; more memory generally improves responsiveness Hard Disk 2GB hard disk with a minimum of 650MB of free space CPU Support Windows 2000 Professional supports single and dual CPU systems |
Het wordt dus zeer krapjes met windows 2000. Ik zou win98se nemen en niet al te moeilijke dingen doen met de laptop
"It certainly appears so..."
Pagina: 1