Toon posts:

Abit AT7 nog steeds geen oplossing...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus post ik hem nog maar een keertje in de hoop dat vereende geesten een oplossing hebben....

En niet te weinig.
1.Eerst het probleem met de LAN. Nou blijkt dat er een serie van 1000 boards is met dit probleem. Dus een nieuw board gehaald, probleem opgelost.

2. Vervolgens krijg ik GEEN ENKEL geluid uit het board. Active en passieve luidsprekers geprobeerd EN een hoofdtelefoon, helemaal niks. In mijn BIOS staat audio op Auto. Dus naar de winkel voor het derde board.

3. Thuisgekomen, nog steeds geen geluid. Dus XP opnieuw installeren. Net op het moment dat ik de eerste driver wil installeren en de cd in de drive heb gestopt, krijg ik inees een zwart scherm. K*t, geen signaal meer. Resetknop werkte niet, dus dan maar de schakelaar om. PC aanzetten, nog steeds geen signaal naar mijn monitor, geen systeem piep en al helemaal geen mogelijkheid om mijn BIOS te bereiken. WEL de twee LEDjes op mijn moederboard die branden, te weten de oranje en de groene. Geen idee wat dit betekent. In ieder geval kan ik nu helemaal niets meer en is mijn zaterdag, samen met de parkeerboete al helemaal naar de klote.

Als iemand mij met de LEDjes kan helpen en ook nog met de audio, wordt ik misschien nog vrolijk....

HEEEEEEEEEEEEEEEELP

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Misschien een PCI/AGP kaart die rot is en sluiting maakt? Board naar de klote door rotte hardware is zeker wel mogelijk.

de betaler vervuilt

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Goede morgen, was het je opgevallen dat het 3 uur s'nachts was dat je poste en dan nog een extra topic openen dat je geen oplossing hebt? Beetje meer geduld, de meeste tweakers slapen snachts :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op zondag 07 juli 2002 10:27 schreef FastBunny het volgende:
Goede morgen, was het je opgevallen dat het 3 uur s'nachts was dat je poste en dan nog een extra topic openen dat je geen oplossing hebt? Beetje meer geduld, de meeste tweakers slapen snachts :P
De meeste ... :P

Maar dit is en blijft een dubbelpost :) Niet goed dus .

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

aub niet zo schreeuwen...

hmmm die ledjes, staat daar iets van in de handleiding? daar moet je even naar kijken. het zal het niet zijn dat je die afstandbusjes niet hebt gebruikt anders deed dat bord het nog steeds niet. het kan ook zijn dat de voorraad van dat bord nou juist een van de 1000 is van dat probleem en misschien zat daar nog meer problemen mee.

maar nogmaals, kijk naar die ledjes, misschien kunnen we zo meer te weten komen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dus jij post hem nog maar een keer? Mooi niet! Heb een beetje geduld :{

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.