Toon posts:

Aluminum cd-rom/dvd/cdr/floppy drives

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er al een bedrijf dat drives met aluminum front produceerd?? Ik heb er een beetje op gezocht en kon niets vinden. Ook op de site van lian li zag ik dat ze van die alu look stikkers verkochten, blijkbaar omdat er geen drives op de market zijn ??
vraag:
1. Zijn ze op de markt?
2. Zou er vraag naar zijn?

ik heb zelf het idee dat er best vraag naar is, en zit daarom er over te denken om ze misschien te laten maken voor een specifieke drive.. (bijvoorbeeld voor Aopen/pioneer en ze dan op de markt te gooien )

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

aangezien het overgrote deel van de pc-gebruikers gewoon een witte kast heeft, denk ik dat er nooit genoeg vraag naar aluminium-look cd-rom drives (etc) zal zijn om het zonder al te extreem hoge kosten te laten produceren..

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Gewoon aluminium lak over een standaard flop/CD drive gooien :z

Forget your fears...
...and want to know more...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op zondag 07 juli 2002 02:30 schreef Aetje het volgende:
Gewoon aluminium lak over een standaard flop/CD drive gooien :z
dat gaat snel slijten lijkt me.. ;)
[/leuk geprobeerd :P]

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
De regenboog verkoopt een floppy drive met zilverkleurig frontje. Ik heb die in mijn Lian Li pc65 en staat prima (beter dan zo'n beige). Tis nie helemaal perfect, maar goed genoeg.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 02:28 schreef Sequence het volgende:
aangezien het overgrote deel van de pc-gebruikers gewoon een witte kast heeft, denk ik dat er nooit genoeg vraag naar aluminium-look cd-rom drives (etc) zal zijn om het zonder al te extreem hoge kosten te laten produceren..
Of een zwarte Chieftec met een mooi deurtje :9

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Ik zou er wel interesse in hebben, en met mij denk ik vele bezitters van een Lian-Li of soortgelijke kasten. De frontjes die ze bij Lian-Li zelf verkopen passen alleeen maar op van die drives die niemand heeft :(

• Dnc1n
  • Laatst online: 18-11-2025
alternate verkoopt ze!
van Lian-Li

deze maten,

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tqzl05.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tqzl06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tqzl07.jpg

http://www.alternate.nl
onder harware>behuizingen>pc>toebehoren

:)

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Op zondag 07 juli 2002 12:10 schreef duncanvdlinden het volgende:
alternate verkoopt ze!
van Lian-Li

deze maten,

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

http://www.alternate.nl
onder harware>behuizingen>pc>toebehoren

:)
Niet handig.... heb je witte knopjes op een alu plaat :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf zat klanten die een design pc willen, maar als ze dan zien dat je een alu kast + alu monitor krijgt, maar dan in de kast plastic frontjes, dan zeggen ze .. geef dan maar een helemaal plastic kast dan zet ik hem wel uit zicht!

Ik bedoel, die kasten van lian li en andere alu kasten zijn echt mooi voor het zicht in een modern ingericht huis, of kantoor. Maar zonder alu drives wordt het gewoon helemaal verpest!

Voor welke drives zou het meeste vraag zijn??

Aopen cdrom/dvd??
plextor cdwriters??

Er zit hier een bedrijf dat aluminum bewerkingen doen, en die zouden best zoiets kunnen maken, en als je er een stuk of 500 bestelt kunnen ze zoiets ook automatiseren ook waardoor de kosten nog mee vallen. Alu frontjes om op je drive te klikken (inclusief knopje natuurlijk)

• uVo494
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Ik zou interesse hebben in frontjes voor een Lite-on fikker en een Toshiba DVD (en een samsung floppy)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
Link

Manier om het zelf te doen :)

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Ik heb zelf een zwarte Chieftec met deurtje dat vind ik wel handig,
maar bij die frontjes die je bij ALternate kunt kopen krijg je volgens mij ook de knopjes in aluminium erbij, alleen is dat op de plaatjes niet zichtbaar

|Specs|

Verwijderd

Topicstarter
Er was een review van die stikkers, die knoppen zitten er niet bij, dus bijven plastic.. wit .. en ze zijn lelijk als je ze bekijkt.. alleen van een bepaalde hoek zijn ze wel aardig..

maar iemand die een design pc wilt, alu, die wilt toch geen stikkers?? pffffffff

[quote
Link
Manier om het zelf te doen
[/quote]

Dat is geen alu look , maar een silver , metaal achtige look, niet zo mooi als brussed alu

Verwijderd

Misschien ben je hier iets mee
http://www.bit-tech.net/article/87/ :P

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 15:39
Even over jouw zelf laten maken.
Het word toch 100% zeker geautomatiseert, en met een pons machine eruit geslagen, of met een laser eruit gesneden.
Dus het gaat dan alleen over grote aantallen produceren.
Hopelijk helpt je dit een klein beetje. :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:26
Op zondag 07 juli 2002 20:36 schreef Crazy_Cat het volgende:
Op zondag 07 juli 2002 20:34 schreef EricD het volgende:
Er was een review van die stikkers, die knoppen zitten er niet bij, dus bijven plastic.. wit .. en ze zijn lelijk als je ze bekijkt.. alleen van een bepaalde hoek zijn ze wel aardig..

maar iemand die een design pc wilt, alu, die wilt toch geen stikkers?? pffffffff

Link
Manier om het zelf te doen

Dat is geen alu look , maar een silver , metaal achtige look, niet zo mooi als brussed alu
Link had ik al een half uur eerder gegeven :+
Op zondag 07 juli 2002 20:03 schreef Rave17 het volgende:
Link

Manier om het zelf te doen :)

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
Op zondag 07 juli 2002 20:36 schreef Crazy_Cat het volgende:
te licht, kijk maar op ut einde, licht ie op een lian-li, kleurt totaal niet

Verwijderd

Topicstarter
Wat zouden jullie over hebben voor een echt alu frontje???

Ik zag dat de stickers 7 euro waren...

Verwijderd

Lethal:
Niet handig.... heb je witte knopjes op een alu plaat :?
Maar dat kun je wel weer wegwerken met een beetje zilververf, toch? Of met zo'n zilveren stift, werkt waarschijnlijk ook wel.

Ik heb wel eens iets gelezen over een bedrijfje dat zelf gemodde (lees: gekleurde) drives aanbood, maar ik zou de link niet meer weten. Volgens mij is er best een markt voor.

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 11:52 schreef MORA het volgende:

[..]

Maar dat kun je wel weer wegwerken met een beetje zilververf, toch? Of met zo'n zilveren stift, werkt waarschijnlijk ook wel.

Ik heb wel eens iets gelezen over een bedrijfje dat zelf gemodde (lees: gekleurde) drives aanbood, maar ik zou de link niet meer weten. Volgens mij is er best een markt voor.
De regenboog verkoopt een floppy drive met zilverkleurige front. DVD/CD/CDR weet ik niet. Op amerikaanse sites wel eens gezien.

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 21:04 schreef Fire_Bird het volgende:
te licht, kijk maar op ut einde, licht ie op een lian-li, kleurt totaal niet
In het artikel staat ook dat het een demonstratie is met zelfklevende chroomkleurige folie en dat er ook aluminiumkleurige folie bestaat. Ik vind het eigenlijk best mooi zo; zit er hard over te denken om mijn drives op die manier te gaan modden, want die Lian-Li frontjes zijn toch wel erg prijzig. Ik vind het in elk geval een goed idee om hiervoor modelbouwfolie te gebruiken, maar ik vraag me wel af hoe kwetsbaar zoiets is.
Pagina: 1