ik ben van plan binnenkort een GSM aan te schaffen. (in combinatie met een libertel 60 abbo)
ik wil graag:
-een infraroodpoort om met de laptop te kunnen e-mailen / internetten
-wap
-een trilalarm (aangezien ik helemaal gek wordt van die irritante beltoontjes)
-een licht toestel (ik heb hem constant in mijn broekzak)
-een klein toestel (alweer die broekzak)
-een lange gespreks/standby tijd.. (hij mot niet spontaan midden op de dag leeg zijn)
-natuurlijk een stukkie kwaliteit. (duidelijke gesprekskwaliteit, goeie garantie, kwalitatief goede telefoon)
nou wil ik graag weten, welke telefoon kan ik het beste kopen, ik twijfel tussen de Siemens S35 en de Nokia 6210 (nou weet ik dat de S35 kleiner is, netzoveel functies heeft als de 6210 en ook nog eens goedkoper is.. daarom neig ik toch naar de S35, of heeft iemand een goeie reden om de 6210 te halen)
als iemand nog een suggestie heeft voor een andere telefoon, dan hoor ik het graag..
ik wil graag:
-een infraroodpoort om met de laptop te kunnen e-mailen / internetten
-wap
-een trilalarm (aangezien ik helemaal gek wordt van die irritante beltoontjes)
-een licht toestel (ik heb hem constant in mijn broekzak)
-een klein toestel (alweer die broekzak)
-een lange gespreks/standby tijd.. (hij mot niet spontaan midden op de dag leeg zijn)
-natuurlijk een stukkie kwaliteit. (duidelijke gesprekskwaliteit, goeie garantie, kwalitatief goede telefoon)
nou wil ik graag weten, welke telefoon kan ik het beste kopen, ik twijfel tussen de Siemens S35 en de Nokia 6210 (nou weet ik dat de S35 kleiner is, netzoveel functies heeft als de 6210 en ook nog eens goedkoper is.. daarom neig ik toch naar de S35, of heeft iemand een goeie reden om de 6210 te halen)
als iemand nog een suggestie heeft voor een andere telefoon, dan hoor ik het graag..
Have a wheelie good weekend!