Cybercom stand alone dvd

Pagina: 1
Acties:

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 11:36
Kent iemand het merk Cybercom als het gaat om dvd spelers? Zag deze aanbieding op ebay (http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1364946569) en op zich zag het er allemaal wel grappig uit. Ik heb al lekker zitten googlen maar kan nergens een Cybercom site vinden waar die dingen opstaan.

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er zijn genoeg shops die Cybercom heten. Het lijkt er bijna op dat de verkoper de naam van een winkel als merk voor die DVD-speler heeft aangezien. Misschien ff een berichtje sturen naar de verkoper van dat kavel?

(Btw: heb je gezien dat er 20 EUR verzendkosten wordt gerekend?)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 11:36
Op zondag 07 juli 2002 11:59 schreef pven het volgende:
Er zijn genoeg shops die Cybercom heten. Het lijkt er bijna op dat de verkoper de naam van een winkel als merk voor die DVD-speler heeft aangezien. Misschien ff een berichtje sturen naar de verkoper van dat kavel?

(Btw: heb je gezien dat er 20 EUR verzendkosten wordt gerekend?)
Dat van die 20 eu zag ik ja en onder rembours is minder duur dus ik vraag me af wat ie doet. Maar de persoon in kwestie reageert niet op mail op dit moment dus dat is niet echt handig... :)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson