Tiscali e-mail probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:47
Joost mag weten waarom Tiscali het heeft gedaan, maar ik hoop dat ze zich weer bedenken. Het is nu namelijk zo dat je perse met Tiscali ingebeld moet zij wil je je e-mail via Outlook Express kunnen lezen. Ze kijken naar je IP adres en als dat klopt dan krijg je je mail niet. Ik kan nu nog alleen m'n Tiscali mail ophalen via de webmail.

Nu dacht ik slim te zijn en bij de webmail gewoon aan te geven dat ik het wil doorsturen (kan bij Hotmail ook). Maar nee hoor. De Tiscali webmail is de meest simpele vorm van webmail en dat kan dus niet.

Al met al hoop ik dat Tiscali dit (stomme) probleem ooit nog eens de wereld uit gaat helpen, want ik heb geen idee waarom dit zo is. Ze zullen vat niet rijk worden van die minuut die ik inbel om m'n mail op te halen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:03
Bij inbellen verdienen ze geld aan de telefoontikken, bij webmail aan de advertenties. Als je via een andere provider je mail met Outlook Express leest verdienen ze niks, simpel. Daarom zijn ze ermee gestopt en daar komen ze niet meer op terug. Ik baal er ook van maar er is niks aan te doen.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:02

Nitai

Live the life you love.

in een eerdere topic werd er aangegeven hoe je je email kan laten forwarden naar een ander adres. Wellicht biedt dat enige verzachtiging voor jullie probleem?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:47
Inderdaad. Ik heb het gelijk gedaan. Dat staat dus hier:
[topic=535700/1]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zowiso wel relevant om daar verder te gaan misschien :)
Twee topics over een onderwerp is een beetje dubbelop ;)

[topic=535700]

Dit topic is gesloten.