got met mozilla

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-09 11:19
Ik heb redelijk vaak dat als ik met mozilla (v1.0 Final op win98) naar got ga dat ik een hele witte pagina krijg en meer niet. Dit is dan een tijdje zo en dan werkt die plotseling wel weer in mozilla.

Ligt dit aan mijn instellingen of is er iets anders aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Met de 1.0 final onder Linux heb ik iig. nergens last van (.debje uit unstable om precies te zijn ;)). Ik heb wel gelezen over veel problemen met Mozilla en topix, zie ook Mozilla + GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
Heb van alles geprobeerd wat erin stond.

Gooi ik op een gegeven moment me chache leeg (stond ook in een van die topics) doet die het weer |:(

weet ik dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Mozilla 1.1 alpha , wel op w2k , heb ik nog niet veel problemen gezien.
Topics met veel plaatjes willen nog wel es moeilijk doen.
En had ik een probleempje met de huiskamer binnenkomen.
Maar voor de rest werkt ie goed. Probeer die eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
met 1.1 had ik verschillende forums problemen met tabellen. Ben daarom weer terug op 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf nog geen problemen geconstateerd bij Mozilla 1.1a, zowel onder Windows als onder Linux.

Ohja, wel. Hij sluit zichzelf af bij bepaalde sites. Dat zijn wel van die veel design weinig inhoud clientscript sites zeg maar.

En natuurlijk de connection refused dialogs die tevoorschijn komen bij onder andere adserver die weleens down is (om maar ontopic te blijven).

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 07 juli 2002 01:42 schreef Expander het volgende:
Ohja, wel. Hij sluit zichzelf af bij bepaalde sites. Dat zijn wel van die veel design weinig inhoud clientscript sites zeg maar.
Kortom segfaults, die veroorzaakt worden door bugs in het programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

Crazy D

I think we should take a look.

Op zondag 07 juli 2002 00:27 schreef TomR het volgende:
Ik heb redelijk vaak dat als ik met mozilla (v1.0 Final op win98) naar got ga dat ik een hele witte pagina krijg en meer niet. Dit is dan een tijdje zo en dan werkt die plotseling wel weer in mozilla.

Ligt dit aan mijn instellingen of is er iets anders aan de hand
Dat heb ik ook af en toe (niet alleen op GoT trouwens), ff refreshen (ctrl + r) en het werkt weer zoals het hoort (bij mij iig).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kleine tip voor de 1.1a gebruikers, download een van de laatste nightly builds, die zijn een behoooorlijk stuk stabieler/beter/sneller dan de 1.1Alpha release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-10 19:59
Beetje late reactie van me, maar goed :D

Heb dit nu 2x gehad, na het installeren van een nieuwe release kreeg ik alleen een witte pagina op GoT (alleen de search deed het dacht ik).

Enige oplossing voor mij was het aanmaken van een nieuw profile... Het schijnt sowieso wel verstandig te zijn om eens in de zoveel tijd je profile een keer te vernieuwen ivm veranderde settings e.d. in nieuwe releases.
Pagina: 1