Toon posts:

Waar vind ik een compatibility list van GF2MX???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag willen weten waar ik een compatibility list kan vinden, omdat ik namelijk niet weet of mijn ASUS P5A-B moederbord wel een Hercules 3D Prophet 2 MX wil trekken. Kan iemand mij zo spoedig mogelijk aan verdere info helpen...

BVD:)...

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kan iemand mij ff helpen???

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook een Asus P5A-B.
Afgelopen weekend heb ik er een Asus V7100 DVI GeForce 2 MX op gezet. Dit werkt prima.
Ik geloof wel dat het van belang is welke Bios versie erop zit wil je AGP-bus goed werken.

Verder denk ik dat het geen punt is of je nu Hercules gebruikt of Asus, ik verwacht dat ie gewoon goed werkt.

Succes.

Verwijderd

Kan iemand mij dan vertellen hoe de Geforce MX presteerd op een AMD k6-2 systeem ?

Verwijderd

Ik kan je nu nog niet echt waarde geven zoals FPS in bijvoorbeeld quake ofzo.
Ik ga binnenkort even kijken met een 3dmark hoe die werkt.
Ik kan wel zeggen dat ik voor mijzelf vind dat ie heel lekker werkt, ook in 3D spelletjes.

Vervolg komt nog.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
Wat er gebeurt is dat je FPS in spellen volkomen af gaan hangen van je processor, oftwel je krijgt geen onnoemelijk hoge FPS maar je kan wel soepel spelen, en de resolutie maakt niks uit.
Ik heb een PII 450mhz en een GeForce 2, en in Half-Life Counterstrike zit ik rond de 40 á 50 FPS, maar dat zit ik op elke resolutie, van 640x480 tot 1280x920 met Full Scene Antialiasing.

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Topicstarter
Kun je mij dan misschien vertellen warrom half-life vast loopt met een GF2MX??? Bij mij draait hij namelijk nog geen drie minuten en hangt. Andere games(dwz, racegames enz.) kan ik wel meer dan een uur non-stop draaien...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Bij mij hing Half Life ook na korte tijd, todat ik m'n kaart op AGP 1x had gezet. Geen snelheidsverlies met AGP 2x

Verwijderd

Topicstarter
Das niet echt het probleem... Hij staat namelijk al op 1x agp. Ik heb een ALI Alladin V chipset, die heeft zo'n AGP-util. Die heb ik op safe gezet, zelfs dat helpt niet!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu eindelijk redelijk draaien, af en toe een crash, maar dat los ik nog wel op. De prestaties op m'n k6-2 zijn niet optimaal, maar toch goed genoeg om een spel goed in hoge resoluties te kunnen spelen, is wel een aanrader als je wat minder geld te spenderen hebt doen!!!
Pagina: 1