Toon posts:

[helpjs]komt terug op prob

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ga eerst eens kijken naar waar het probleem zit, en meel zonodig de maker. Maar met een pagina met waarin "dat image slide ding" het niet doet en of we dan ff die lap code door willen gaan spitten voor je... zo werkt hier niet.
Als je nu tegen specifieke problemen aan loopt met de javascript kom er dan gerust nog eens op terug
------------------------------------------------------------
kheb met de maker gesproken... bij hem en bij vele andere doet hij het wel gewoon. ik denk dat het aan me instellingen ofzo ligt. Maar ik zou niet weten wat ik moeten veranderen/waar ik moet kijken...
iemand een id????

en niet gelijk sluiten a.u.b :P

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, dit is dus een instelling van je browser waarschijnlijk. Welke browser gebruik je? Javascript allemaal toegestaan: Extra -> Internet-opties -> Beveiliging en dan kun je hier een aantal dingen aanpassen voor JS als je IE gebruikt.

Verder horen browserproblemen in [forum=10], [forum=13] en [forum=14] zijn voor de ontwikkeling.

Verwijderd

Dicht is dicht, dat betekent niet dat je zomaar opnieuw dat topic moet openen, want blijkbaar mankeerde daar het één en ander aan. Lees onze FAQ & beleid er maar eens op na, je geeft niet genoeg info, je zegt niet wat je hebt geprobeerd, etcetera.

Dit topic is gesloten.