Sinds ik mijn LianLi kast heb ben ik op zoek naar een zilveren digidoc. De enige online sjop die ik kon vinden was FreeingHardware. Maar buiten dat hij daar heel duur is (Eur80) vragen ze ook nog es 12,50 verzendkosten. Dat vind ik teveel voor zo'n klein kastje.
Verwijderd
Ik heb mijn DigiDoc bij XXLCases vandaan ,
is alleen wit|:( dus voor jou nix.
Hij was 79euro
( plus die 12 euro
rembours )
is alleen wit|:( dus voor jou nix.
Hij was 79euro
edit: vooruit betalen scheelt de helft(van de verzendkosten zo'n 6 euro volgens mij)
Deze waarschijnlijk
Deze waarschijnlijk
Verwijderd
beetje offtopic maar is zo'n digidock echt zijn geld waard? want 79€ + verzendkosten is een beetje prijzig...
Ik meende te zien dat Perfect Systems www.perfect-systems.nl de Digidoc in allerlei kleuren had, maar is ook 13 euro aan verzendkosten en 6 euro bij vooruitbetalen
Verwijderd
Vergeet niet te letten op de hoeveelheid sensoren die erbij zitten. (ik heb nu namelijk een 4 sens voor de prijs van een 8
)
Dat vraag ik me af ja....beetje offtopic maar is zo'n digidock echt zijn geld waard? want 79€ + verzendkosten is een beetje prijzig...
Toch vin ik het wel prettig om de temperaturen een beetje in de gaten te houden. Als ik mijn waterkoelingshit heb wil ik ook de watertemperatuur kunnen meten.
Pagina: 1