Toon posts:

Ben op zoek nar een zilveren Digidoc5.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn LianLi kast heb ben ik op zoek naar een zilveren digidoc. De enige online sjop die ik kon vinden was FreeingHardware. Maar buiten dat hij daar heel duur is (Eur80) vragen ze ook nog es 12,50 verzendkosten. Dat vind ik teveel voor zo'n klein kastje.

Verwijderd

Ik heb mijn DigiDoc bij XXLCases vandaan ,
is alleen wit|:( dus voor jou nix.
Hij was 79euro :) ( plus die 12 euro :'( rembours )

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
edit: vooruit betalen scheelt de helft(van de verzendkosten zo'n 6 euro volgens mij)

Deze waarschijnlijk

Verwijderd

beetje offtopic maar is zo'n digidock echt zijn geld waard? want 79€ + verzendkosten is een beetje prijzig...

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:08
Ik meende te zien dat Perfect Systems www.perfect-systems.nl de Digidoc in allerlei kleuren had, maar is ook 13 euro aan verzendkosten en 6 euro bij vooruitbetalen :S

..::System Specs::..

• JoshuaS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 09:20

Verwijderd

Vergeet niet te letten op de hoeveelheid sensoren die erbij zitten. (ik heb nu namelijk een 4 sens voor de prijs van een 8 :'()

Verwijderd

Das wel minder ja.

Maar ja zou er ooit nog een nieuwe digidoc uitkomen???

Verwijderd

Waarom zoek je het zo ver? Schilder hem gewoon

Verwijderd

Topicstarter
beetje offtopic maar is zo'n digidock echt zijn geld waard? want 79€ + verzendkosten is een beetje prijzig...
Dat vraag ik me af ja....

Toch vin ik het wel prettig om de temperaturen een beetje in de gaten te houden. Als ik mijn waterkoelingshit heb wil ik ook de watertemperatuur kunnen meten.
Pagina: 1