Toon posts:

IP-nummer weg na einde Lease-tijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server draaien op een P1 met winroute pro 4.1 onder Win'98.
Alles werkt perfect, local en internet, totdat......
Als de lease-tijd van m'n provider voorbij is (na 1 uur) ben ik de verbinding met internet kwijt en ook m'n IP-nummer. :Z
Ik moet dan eerst WR-engine uitzetten en dan met winipcfg m'n IP vernieuwen, errug lastig dus. :(
Wie kent dit probleem en heeft een oplossing??

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff dit: Het ip-adres wordt toegewezen door de DHCP van m'n provider en kan dus elke keer anders zijn.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

DHCP Poort in je firewall openen zodat de lease hernieuwt kan worden.

Welkom @ GoT
vergeet ook niet de search te gebruiken [search=IP lease weg na 1 uur] er zijn namelijk al veel gelijkaardige topics voorbijgekomen.

EDIT:
En wil je info toevoegen kan je je bericht editten met dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif Schoppen na 4 minuutjes wordt namelijk niet gewardeerd

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp, ik ben al druk aan het zoeken en proberen :) Maar wat je nu bedoeld met schoppen?? Ik was gewoon wat vergeten te vertellen en wist niet dat je het bericht nog aan kon passen!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

na 4 min nog iets bijvoegen is ook niet echt schoppen imo maar goed :)

schoppen is trouwens dat als der niemand replyed of je antwoord zit er nog niet tussen dat je zelf nog wat replyed zodat het weer hoog komt te staan en mensen het weer lezen *D

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
:'( Heb gisterenavond alles eraf gegooid, W'98 en WinRoute (nu 4.2) opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt weer, kon ook met winipcfg vernieuwen zonder de Engine van WR te hoeven stoppen. Vannacht server aan laten staan en vanmorgen had ik nog steeds een geldig IP !!! Met een andere computer op 't internet geweest, geen probleem ....... tot ongeveer 10:00, toen kon hij het IP weer niet zelf verversen :( Ik heb nu geloof ik alles in de search al doorgelezen en al heeel veel geprobeerd, maar ik kom er niet uit! HEEEEEEEEEEEELP |:(
Pagina: 1