Toon posts:

Ps1 , wel of niet op pc monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,

mijn zolderkamer is bijna af , met daarbij wat meer ruimte voor ene zithoek en dergelijke , maar dat even ter zijde

ik heb meerdere pc's , 1 server , workstation , tvbak ..bla .. maar geen tv, omdat ik altijd tv keek via tv kaart @ 17" schermpie

maar aangezien wat maten van me een ps1 hebben , en we nogal es gek doen met gammemarathons ofzo :P(deden we altidjd beneden ...tv met scart aansluiting oid) . zou het prettig zijn als ik de playstation op de monitor van een pc kon aansluiten , ik heb zon gevoel dat dat nooit lukt , daarom vraag ik hier of het kan , scheel mij een h oop moeite...

Verwijderd

Kan wel met een apart kastje ofzo

[topic=303742/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
tis een ps1 , kweet niet of dat uitmaakt?

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:50

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb op mijn tvkaart ook een composite in. Dus gewoon zo een gele tulp plug. Daar kan je je PS1 gewoon op aansluiten dan kan je gamen via je tvkaart!

Verwijderd

Topicstarter
ej ..das nog nieteens zon slecht idee , maar eens kijken of dat wil

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 20:43
dat wil, heb ik ook gedaan een tijdje

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Gebruik gewoon een tv-kaart (bijvoorbeeld van pinnacle) met een s-video of composite ingang. Dat moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
ehm
het werkt , maar je heb 3 van die stekkers , en er ken der maar 1 in me tv kaart , ik heb dubbel beeld , en geen geluid ...dit dubbele beeld , krijg ik niet weg...en die andere 2 die ik nerges indoe , zijn voor het geluid ...hoe hebbe jullie dta zitten dan ?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
in me stereo. (ijkt me btw ook wel dat er een soort kabeltje is dat 2 tulp stekkers naar 1 klein stekkertje voor in je soundcard.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
Op zaterdag 06 juli 2002 22:56 schreef WaXWeAzLE het volgende:
hallo ,

mijn zolderkamer is bijna af , met daarbij wat meer ruimte voor ene zithoek en dergelijke , maar dat even ter zijde

ik heb meerdere pc's , 1 server , workstation , tvbak ..bla .. maar geen tv, omdat ik altijd tv keek via tv kaart @ 17" schermpie

maar aangezien wat maten van me een ps1 hebben , en we nogal es gek doen met gammemarathons ofzo :P(deden we altidjd beneden ...tv met scart aansluiting oid) . zou het prettig zijn als ik de playstation op de monitor van een pc kon aansluiten , ik heb zon gevoel dat dat nooit lukt , daarom vraag ik hier of het kan , scheel mij een h oop moeite...
of download gewoon ff een emulator (hoeven die lui ook de ps1 niet mee te nemen)

ePSXe en PCSX zijn erg goede.....
Pagina: 1