Point of View GF2 MX-200 64Mb TV-out

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
deze kaart heb ik dus onder windows 2000
het probleem is echter dat ik deze op een of andere manier maar niet fullscreen op TV kan krijgen :'(
ik heb de nieuwste detonator drivers geinstalleerd (ook al oudere geprobeerd) maar het wil maar niet lukken.. ook TV-Tool 5.5 en 6.5 heb ik al geprobeerd maar daarbij krijg ik wel fullscreen maar dan met gratis stepen :{..

Wie heeft deze kaart wel aan het werk gekregen? of wie weet een uitweg want ik loop nu al 2 weken te zwoegen om dat ding aan de praat te krijgen maar zit nog steeds met lelijke zwarte randen om mijn beeld heen.. ;(

Verwijderd

Deze was dicht, maar na overleg hebben we deze heropend, met een link naar het vorige (inmiddels gesloten) topic, om het probleem vanaf een andere hoek te benaderen. ;) :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
nice :), nu nog even wachten tot er iemand reageert ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Kun je een foto ofzo maken van die strepen :?

Ik dacht even aan POV drivers maar dat zijn blijkbaar gewoon de detonators ;(. Staat op hun support page ook nog wel wat geneuzel maar geen oplossing voor jouw probleem volgens mij... Wel een link naar tvtool...

Aaaeuuuhm, terug naar de winkel?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Heb je al geprobeert om de output van je videokaart af te beelden op een ander medium (bijvoorbeeld zo'n mooie oude Commodore Amiga 1024 monitor of andere TV met S-video/Cinch inputs) ?
Want als je 2 aardingsoorten combineert krijg je een mooi kringetje (TV-Coax + PC-Aarding) -> scheidingscondensator/filter is dan de oplossing.
Je zou ook tijdelijk de TV kunnen ontkoppelen van ALLE andere snoeren, dus alleen 220V + input vanaf de PC gebruiken om te testen...

Kun je een digi foto maken/posten van je resultaat ?

Dit is hoe ik het werkend heb:
  • Powercolor Geforce2 MX400 32MB
  • Detonator 4.13.01.2942 (nView disabled)
  • TVTool 6.0 (Dual View on + Macro off / PAL / 800x600 / Fullscreen)
  • 15 meter 75 ohm dikke Coax kabel met metalen tulpstekker aan ieder uiteinde
  • Tulp/S-video -> Scart adapter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~sm56pci/got/TV-In.JPG

Om eventuele andere problems gelijk ook maar aan te pakken - maak gelijk een foto van je videokaartje, met name de TV-out en beide zijden van de print (maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze veel afwijken van de reference design).

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
ik heb hier helaas geen cam, dus het zal zonder foto's moeten.. :{

• Sequence

Sequence

Online marketing

Topicstarter
owke! ik heb de hoop opgegeven en ga morgen terug naar de winkel met dat ding, heel simpel.. HIJ DOET HET NIET!.. nou wil ik het liefst wel weer een GF2 MX met TV-out halen (cheap! *D) maar welke kan ik dan het beste nemen? dreun aub effe een paar merken op waarvan je weet dat ze goed werken onder windows 2000! tnx! ;)
Pagina: 1