Met, met, met draad!
Echt, het lijkt me wel zo irritant, ik kan talloze situaties bedenken waarom je met draad moet nemen
Misschien komt het omdat ik gewoon verslaafd ben aan m'n ramplank, maar goed, een paar redenen/situaties:
• Draadje reageert sneller.
• Moeilijker te jatten op een LAN ofzo, valt eerder op als iemand achterin je kast zit te rotzooien, toch?
• Met draad is goedkoper: geen (oplaadbare) batterijen nodig. Aanschaf is ook voordeliger.
• Je zit te chatten, een vriendin van je wil net weggaan. Je batterijen leeg. Eindelijk tobo omgedraait en je batterijen gevonden:
oops,
<..> lijkt offline te zijn. Dies morgen niet vrolijk tegen je.
• Bij een FPS game heb je er minstens 5 frags bij als je batterijen leeg zijn, omdat je automatisch respawned. (of moet je eerst klikken?
'k speel dat niet meer zoveel 
)
• Je zit te gamen, je ally wordt aangevallen, hij heeft niets in de gaten, z'n units staan ergens verderop. Tsja, als jij het ff gezegt had, had 'ie nu nog geleeft... *Dit gaat over een RTS*
Als ik er nog meer ga opnoemen wordt m'n post zo lang. Zelf ben ik in ieder geval uitermate tevreden met m'n ramplank die al zeker 5 jaar oud is. Ooit kado gekregen bij een 386er van een bedrijf

Heb ook een splinternieuwe liggen, maar deze typt echt lekkerder. Muis heb ik echt wel draadloos, grotere bewegingsvrijheid en je kan je medespelers in een game altijd even waarschuwen dat je even weg bent en zonodig het spel pauzeren.
Voor de mensen die voordelen aandroegen:
• Meer ruimte, omdat je je ramplank ff weg kan leggen:
Dat kan ik ook, m'n PC is tegelijk m'n nachtkastje
Ik gooi m'n tobo vaak zat op m'n bed 
• Van uit bed computeren?
Maakt alleen maar lui
En dat kan ik ook