als ik mijn procc oc, kom ik niet verder dan een fsb van 112, daarna start hij niet meer goed op, en blijft er '26' staan op mijn epox 8kha+ mobo. ik haal ook maximaal een MP van 10, of 10,5 maar dan met een fsb van 100. hoe komt het dat deze waares zo laag zijn. ik heb ook geprobeert om op 133 mhz op te starten, maar dat gaat ook niet. maar ik vroeg me ook af waar die jumper op mijn mobo voor is om de snelheid op 100 of 133 te zetten, hioj hoort op 100, dus ik d8 van als ik een fsb van 133 neem moet ie misschien op 133 staan, maar dat werkt dus niet, aan de temp. licht het niet, die is 38 graden, en ik heb ook de spanning met 0,025 volt verhoogd.. helpt ook nix. wie weet waar dit aan kan leggen?
waarom probeer je niet een MP van 11 12 of 13? of is ie niet unlocked?
heb ik geprobeerd,meer dan 10,5 gat niet, en hij is unlocked, 2 weken terug nog opnieuw ingekleurdOp zaterdag 06 juli 2002 22:30 schreef Red devil het volgende:
waarom probeer je niet een MP van 11 12 of 13? of is ie niet unlocked?
Misschien voltage nog iets meer omhoog gooien?K weet niet wat ie standaard is, maar 1,85 kunnen ze allemaal aan
en zelfs met een klotekoeler zal je de CPU niet snel kapot maken
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Ik draai hier op 112 met mem op 149 op een KM133 bordje met alles standaard. Standaard koeler (alu) met fan op 7v. CPU op standaard voltage. CPU word 55 graden. FSB kan niet hoger want dan gaan mijn ondoard dingen gek doen. Ik neem aan dat je met de MP veel hoger kan maar heb geen zin om dat ding te unlocken en het MB heeft er toch ook geen optie voor. Met goede koeling, hoge vcore kom je met een goede serie op 1200 michien 1300 denk ik.
Hmz, soms wil een goede voeding ook nog wel eens wonderen doen.
Zo kon ik 120 MHz extra erbijgooien met een goede Enermax.
Loopt nu 1240 op een ECS K7S5A
Zo kon ik 120 MHz extra erbijgooien met een goede Enermax.
Loopt nu 1240 op een ECS K7S5A
draait hier op 6,5*153mhz fbs=1ghz (standaart 800mhz), je moet gewoon het voltage zo hoog mogelijk zetten, ook die van je geheugen nop 2,9v ofzo.
je temperaturen zijn in orde dacht ik zo
je moet je jumper gewoon op 100mhz fbs laten staan
je temperaturen zijn in orde dacht ik zo
je moet je jumper gewoon op 100mhz fbs laten staan
tjah gewoon pech, ik kom met mijn duron1000 niet hoger dan 1070mhz met een fsb van 107. Bij 112fsb start hij windows al niet eens meer op.
Probeer anders een betere cooler.
Probeer anders een betere cooler.
ok, ik hjeb gedraaid met 112x10, maar mijn tijdelijke! voodoo2 kaart ging flippen,zwart werd paars soms enzo. maar straks met een GF4 zal dat wel over zijn. verder liep hij wel goed, en werd max 41 graden. heb nu de bruggen weer eens ingekleurd, eens kiijken of het werkt.
heb je nou de MOGELIJKHEID in je bios om een hogere multiplier dan 10/10.5 te zetten..? ik snap het namelijk niet
zoja en je STELT hem in het bios op bijv multiplier 11 of 12 in, maar hij DOET er niks mee tijdens booten, DAN heb je niet goed unlockt
zoja en je STELT hem in het bios op bijv multiplier 11 of 12 in, maar hij DOET er niks mee tijdens booten, DAN heb je niet goed unlockt
Verwijderd
Ik heb zelf een duron900@1008 en hij is niet unlockt draaide ook niet stabiel toen heb ik me vcore 0.1 om hoog gedaan en toen draaide die wel stabiel
Ik had een Duron 700 op 1100 draaien stabiel. Op 1150 net niet stabiel. 800Mhz Duron draaide op 1100 ook stabiel en net niet op 1150. Met een 1000 Ghz zou je in theorie dus 1150 makkelijk moeten halen.
Mijn Duron 1100 draait op 1272, met een fsb van 106 (hoger gaat hij niet, dan start het systeem niet meer op
) en een mp van 12. Het voltage is met 0,1 volt verhoogd.
De cpu blijft met mijn Zalman in niosless mode op 50 graden hangen en in normal mode op 43 graden. (stressed)
Ligt er bij jou denk ik vooral aan of je geluk gehad hebt met je proc.
De cpu blijft met mijn Zalman in niosless mode op 50 graden hangen en in normal mode op 43 graden. (stressed)
Ligt er bij jou denk ik vooral aan of je geluk gehad hebt met je proc.
Pagina: 1