[hdd] gaat mijn harddisk dood?

Pagina: 1
Acties:

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Hallo,
Klote. Ik zit hier gewoon beetje te surfen/klooien en opeens merk ik dat m'n C: en E: schijf heel traag zijn. Als ik een drive-access doe, duurt dat opeens wel 2 seconden per keer. Met scandisk vind ik niets. Iemand een idee wat ik kan proberen? Het gaat om een 120gb maxtor hdd. Formatteren? De win-install (WinXP) is vrij vers, dus dat kan 't probleem niet zijn.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
dma toch wel aanstaan :? :)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 21:55 schreef veldmuis het volgende:
dma toch wel aanstaan :? :)
Ja, mode 5 (volgens mij wat 't altijd geweest is). Is er een soort "extensive scandisk" wat ik kan proberen ofzo? Dit is erg shit. Als m'n hd gaat sterven wil ik dat graag van te voren weten. :(

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Misschien een beetje veel programma's open staan oid? Probeer het eens met een reboot van je machine :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 22:00 schreef Stropdas het volgende:
Misschien een beetje veel programma's open staan oid? Probeer het eens met een reboot van je machine :P
Sjongejonge. Hoezo }:O dat ik ben?? Ik dacht "jaja, die Stropdas probeert weer grappig te zijn", dus ik check even in m'n taakmanager, blijkt dat de al afgesloten WinAmp 99% van de cpu in gebruik had. Anyway, volgens mij is 't nu over. Phew... thanks in elk geval. ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-03 15:08
probeer eens een format te doen of een defrag.
kijken of hij dan nog traag is :?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 06 juli 2002 22:03 schreef ThePriest het volgende:

[..]

Sjongejonge. Hoezo }:O dat ik ben?? Ik dacht "jaja, die Stropdas probeert weer grappig te zijn", dus ik check even in m'n taakmanager, blijkt dat de al afgesloten WinAmp 99% van de cpu in gebruik had. Anyway, volgens mij is 't nu over. Phew... thanks in elk geval. ;)
Graag gedaan :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1