If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
Verwijderd
maar, is toch leuk niet zoveel geld van een leek krijgen en alles is meegenomen...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Hier kunt u al uw tweedehands producten aanbieden voor een meervoud van de nieuwprijs!
Sla uw slag & voer de prijzen op tot ongekende hoogte.
Heb je niets om te verkopen?
Geen nood, dan steel je toch gewoon van je ouders, vrienden en kennissen!
Alles mag, alles kan!
Verwijderd
"wat wil je r voor hebben"
ik: Maakt niet echt uit "
hij weer" ik geeft 2000 zonder en 2300 met monitor"
wat moet ik dan doen "nee"zeggen???
echt niet dus..
Verwijderd
Verwijderd
achjah als je t d'rvoor vraagt en hij betaalt het.. geen probleem...
Verwijderd
ik was voor A7v duron 600 nu op 850 mem ( 128 mb ) gf 2 mx wd 20 gig 7200 je kent hel wel 3400 kwijt met monitor 17 " dus .... als jij dat geld gebruikt om te upgraden kost het je 1000 piek om een sweet systeempie te bouwen ,
Verwijderd
dus
eeuhm dan gewoon doen, tenzij je liever geen mensen 'oplicht', dan vraag je 2000 piek ofzo..(is nog aardig meegenomen) als t iemand met einig geld is en je'willem niet 'oplichten' doe je 1500 ofzo
Verwijderd
mmmm, ik speel Quake 3 ook op mijn k6-2/500
ps ik speelde
ik gebruik dat geld ook om te upgraden, maar kom nix te kort. (dan) want ik heb nog 1000 piek op de bank.
Verwijderd
Die gast wil het betalen dus verkopen die hap. Als die gast teveel wil betalen is dat zijn zaak. Kijk, WIJ tweakers weten dattie teveel betaald maar hij vind dat blijkbaar niet, anders heeftie er dat niet voor over.
Hij koopt, iedereen blij. Hij leuke pc voor een bedrag dattie ervoor over heeft, Poepel blij met de centjes voor z'n upgrade.
Doe er voor die gast nog een paar leuke cd-tjes bij en iedereen is weer mega happy
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Verwijderd
ja echt waar 600 WATT , 150 subwoofer en 2*600 watt flatpanels..[/quote]Haha dacht het niet heh
Ik ken ook een vriend die kocht PC flatpanel speakers van 300 piek per stuk met zogenaamd allebei 450W, nou vergeet het maar, die dingen konden nog geens eens 20W effectief pompen
Koop toch lekker Mission speakers en een versterker, da's het echte werk.
Verwijderd
Voor het geringe bedrag van 1500 is hij de trotse eigenaar
Enneh...voor 400 meer mag ie m'n brander d'r ook bij hebben!!
Maar ff serieus..ik zou em echt DIRECT verkopen als ik jouw was....maareh...ruk die modem d'r ff uit...straks ontdekt ie nog http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp
Mzzls
Gerlo