Op vrijdag 12 juli 2002 16:50 schreef DarkChylde het volgende:
kan je proberen of je je proc op de 133 fsb kan draaien
(effectief 2.66 MHz). zit wel een beetje op het randje maar er zijn er aardig wat die het redden. en misschien kijken of je je geheugen kan oc'n.
verder zou ik graag jet board revisie nummer en de bios versie willen weten ( en waar je'm gekocht hebt)
vast bedankt

Ik heb hem op 110 draaien. Dat gaat prima. Op 115 met de memory op 2x (dus 230 dan loopt win 2000 niet meer)
Dus nu heb ik hem op 110 en memory op 2.66x = 293
Ik heb niet echt veel verstand van overklokken dus misschien al zou ik de core van de cpu en memory hoger zetten en dan meteen op 133 zetten en geheugen op 2x dan zou dat op 266 draaien. Misschien dat dat wel goed werkt maar wil natuurlijk niet mijn proc opblazen ofzo.
Ik revisie 1.2 en bios weet ik niet uit mijn hoofd.
Heb hem gekocht bij I.T. Works in Medemblik maar die moeten hem wel speciaal bestellen. Draai er nu alweer bijna een maand mee en bevalt me prima. Zat eerst te twijfelen met een asus of msi maar daar zit allemaal bagger op als geluid en netwerk. Heb nu creative en intel hierop zitten. Alleen vind ik die creative niet echt lekker. Want ik heb ook een digital 5.1 theatre van creative maar ik moet dat ding de hele tijd als ik hem aanzet op dolby digital input zetten. Had een sb live en daar zat een din digital op. Dat werkte veel makkelijker. Maar denk dat ik er nog een sb player inzet. Dan is dat ook weer verholpen. Ik heb hem in een antec 1035BII zitten. Die heeft namelijk 2x usb en firewire op de voorkant. Heb de firewire al aangesloten en dan werkt perfect. Kan zo mijn miniDV camera aan de voorkant inpluggen. De USB moet ik nog doen. Maar er zit 6x usb op dus kan makkelijk. Heb er alleen twee videokaarten in en voor de rest geen. Want alles zit werkelijk onboard. Raid werkt ook perfect MITS je knappe schijven hebt. Want ik heb 2x maxtor dx740 maar daar zit behoorlijk verschil in per disk. Heb nu weer een langzame dus wordt er gek van. Haal nu 37000 in sisoft sandra en met een andere disk die aanliep haalde ik 49000 Dus ik snap er niets meer van.
Hoop dat je zo wat info hebt en als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel weer