Toon posts:

Kabelmodems

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft ervaring met de TOMSON 280 kabelmodem,deze heeft @Home bij ons op 5 juli geplaats. Wij hadden sinds 3 jaar een COM 21 kabelmodem maar die moest worden vervangen omdat deze iedere keer eruit lag en volgens @Home daar de storing bij lag.Maar nu liggen er wat vaker uit met als excusses ( Helpdesk ) deze nieuwe modem moet nog worden aangepast?? mij vreemd vandaar deze vraag aan jullie wie heeft er ook zo eentje ,of weet er meer vanaf.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Bel de helpdesk eens en vraag waaraan deze moet worden aangepast :?

Verwijderd

Ik gebruik ook al jaren een com21 moden, geen probleem. Er is mij wel een probleem van een bekende bekend, maar dat kwam door te weinig koeling. Deze deed het dus ook helemaal niet meer. Ik denk dat atsloom zelf een probleem heeft!! *D

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op zaterdag 06 juli 2002 22:52 schreef The__Surfer het volgende:
Ik gebruik ook al jaren een com21 moden, geen probleem. Er is mij wel een probleem van een bekende bekend, maar dat kwam door te weinig koeling. Deze deed het dus ook helemaal niet meer. Ik denk dat atsloom zelf een probleem heeft!! *D
... dus, klagen bij @home lijkt me als hun je niet werkend spul leveren, kan je er zelf niets aan doen, als ze niet willen helpen moet je je geld terug vrageneisen dan willen ze wel helpen >:)

Verwijderd

Vreemd, ik heb mijn kabel modem aan een linux machine hangen en ik heb zelden problemen. Mijn com21 hangt in een grote kast met een korte coax kabel en dat werkt prima.
Ik werk wel met een statisch ip adres. Dit is volgens athome niet (meer) mogelijk. Sterker nog, mijn verhuizing, 2 jaar geleden is nooit doorgevoerd omdat op mijn nieuwe adres volgens de database geen kabelinternet mogelijk is ... ) Kortom een hoop papieren rondslomp maar wel dik 400kb downstream.. ik kan helaas niet klagen ;-)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

hier ook een com21 modem en heb ook helemaal geen problemen overigens bij niemand die ik ken.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move > IT

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Attilla