is de Fuji FinePix 6900 goed met macro fotografie

Pagina: 1
Acties:

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:54
Ik heb na vele reviews gelezen te hebben bijna de keuze rond, ik ga voor de Fuji FinePix 6900. Ik had liever de Minolta dimage 7i gehad maar ik heb simpelweg het geld niet. In de meeste reviews wordt gezegd dat de 6900 goed is met het fotograferen van kleine objecten waarbij maximale zoom wordt gebruikt. Dat is precies wat ik wil hebben, want ik ga vooral veel kleine objecten fotograferen. Mijn vraag is nu, heb ik met deze camera de juiste keuze gemaakt? Je kunt je voorstellen dat na het lezen van veel reviews je op het laatst door de bomen het bos niet meer kunt zien. En ik blijf het gevoel houden dat ik mischien de verkeerde keuze aan het maken ben, kan iemand me vertellen dat ik goed of fout zit met deze camera?

at your service

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

denk dat je dan beter voor het nieuwe model kan gaan hoor

-goedkoper
-betere macro ( 2cm ofzo)
-meer andere functies voor minder geld...

Canon EOS 80D En wat glaswerk

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
check deze link en denk dat je dan zeker het nieuwere model wilt
heb hem besteld en volgende week ben ik ook de trotse bezitter ervan :)
http://www.dpreview.com/reviews/fujis602z/

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben zelf ook in het bezit van een 6900. De macrofunctie van deze camera is nou niet echt spectaculair, maar daar heb ik hem ook niet voor. Zoek je een echt goede macrocam, dan is de 602 (opvolger 6900) een goede keus, alhoewel hij op deze stand wel een behoorlijke optische vervorming heeft.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48

MaDLiVe

.-Observer-.

de 602 kan al vanaf 1cm macro opnames maken van goeie kwaliteit.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen