Toon posts:

Wat te doen met kast ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

M`n pa heeft altijd mijn oude kast gehad... een Highscreen pc van 4 jaar oud.. Pentium II 350 MHZ 390 MB SDRAM met een Maxtor 20 gig HD erin.

Sinds dat ie eigen bedrijf heeft, gebruikt ie deze pc niet meer en vanmiddag heeft ie em beschikbaar gestelt voor mij.
Ik ben em al aan het casemodden, een hypotheek visie logo.. vind m`n pa wle leuk en ik verveel me toch dus why not... alleen m`n dremelschijfjes zijn op natuurlijk winkels dicht :( (heeft iemand nog wat ? omstreken Hengelo ?? :P)

Maargoed... Mijn vraag ana jullie was : wat ga ik ermee doen ? casemod is onderweg... deze ideen heb ik :
- Harde schijf eruit slopen en in m`n eigen pc stoppen (zie sig voor m`n eigen HD)
- Router van maken
Als jullie nog andere ideen hebben, ik hoor ze graag ;)

Alvast bedankt

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
390mbram?

Ik zou minstens de helft ervan in me eigen pc stouwen! :9

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:06

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kun je zelf ook wel verzinnen...
router, mp3 opslag noem maar op
je ken er alles van bouwen.
ik heb op me lan ook 2 servers draaie
1 voor de chat en ander voor de games en internet...
het is gewoon erg handig.
gebruik de search voor nog meer ideen :+

Tweakers Discord

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 23:06
DiVX/MP3 bak van maken?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-08 22:38
Op zaterdag 06 juli 2002 19:52 schreef Pastasaus het volgende:
390mbram?

Ik zou minstens de helft ervan in me eigen pc stouwen! :9
ja, lekker sd-ram in je ddr-bord proppen ;)

flink duwen en dan lukt het wel :P

(check z'n sig)

Verwijderd

Topicstarter
Nah, mp3 en opslag kan, maar dat valt weer onder HD in m`n eigen systeem stouwen.... hmmmzz... tjah, router kan maarjah, we hebben verder geen andere pc`s hiero... naja, ik stouw de HD wel in m`n pc :P hehe

Verwijderd

Op zaterdag 06 juli 2002 19:55 schreef ThaQuick het volgende:
Nah, mp3 en opslag kan, maar dat valt weer onder HD in m`n eigen systeem stouwen.... hmmmzz... tjah, router kan maarjah, we hebben verder geen andere pc`s hiero... naja, ik stouw de HD wel in m`n pc :P hehe
als je die zooi overheb mag je het ook wel hier heen sturen hoor :+

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:34

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

Bekleed de binnekant met Plexiglas, aan de ene kant een Hypotheek visie logo en dan aan de andere kant een ook plexiglas (en dan geen zijkantpaneel) en een lampie ofzo, en maak er een aquarium in voor je Pa zijn kantoor.

-Edit-
haal dan wel eerst de hardware eruit, dan kan je die nog ergens anders voor gebruiken

Meh!

Verwijderd

hang het aan de muur :9, net als de rest van je onderdelen

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 15:08
Op woensdag 10 juli 2002 07:49 schreef ESFIcE het volgende:
hang het aan de muur :9, net als de rest van je onderdelen
Woei

:)

Zou je hem niet modden en als tweede werkstation gebruiken dat is in ieder geval wat ik zou doen :P

Verwijderd

FTP/WEB server?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
onderdelen eruit, en verkopen, ik zelf ben heel erg geintereseerd in sd-ram :D

de rest zet je in V&a, of je ruilt het in 'wie kan deze oude hardware gebruiken'.

lege kast gebruik je als pennebak ofzo, of prullemand :D

Verwijderd

irc/icq/game server voor lan's?

Verwijderd

router van maken met hd erin voor opslagruimte voor mp3/divx/bla bla bla. doe dit namelijk ook. ga mijn freesco router uitbreiden met 40 gig HD space. (2x 20 gig) en daar komen alleen maar mp3's en films op te staan. is leuk voor lanparty's enzo.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:50
Of als 2e PC om wat uit te proberen en als je eigen niet werkt.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 13:42 schreef Super__Nerd het volgende:
Of als 2e PC om wat uit te proberen en als je eigen niet werkt.
of 2de workstation, met internet. voor als je eigen pc het niet doet, zodat je nog steeds op GoT ken zitten :D
Op woensdag 10 juli 2002 13:41 schreef Jiver het volgende:
router van maken met hd erin voor opslagruimte voor mp3/divx/bla bla bla. doe dit namelijk ook. ga mijn freesco router uitbreiden met 40 gig HD space. (2x 2 gig) en daar komen alleen maar mp3's en films op te staan. is leuk voor lanparty's enzo.
2+2Gb is 4Gb en niet 40Gb. ging dat maar zo makkelijk :)

tenzij je 2x20Gb bedoelt, dan ben je een 0 vergeten, maarja tis maar een 0 die is tog niets waard ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 13:44 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

of 2de workstation, met internet. voor als je eigen pc het niet doet, zodat je nog steeds op GoT ken zitten :D
[..]

tenzij je 2x20Gb bedoelt, dan ben je een 0 vergeten, maarja tis maar een 0 die is tog niets waard ;)
zijkert :P ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 13:44 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

[..]

zo beter meneer de zeikerd?

Verwijderd

ritueel opstoken en een vreugde dansje doen

• weerdo
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kast vakkundig slopen en met de kastonderdelen iets creatiefs doen. (Een oude ATX-kast heeft mij in elk geval van de benodigde onderdelen voorzien voor een casemod)

ff de popnageltjes uitboren, en met decoupeerzaag wat materiaal verwijderen en je hebt een mooie basis voor een custom kast.
Pagina: 1